lepszy układ lameli gwarantuje adekwatne właściwości trakcyjne i trzymanie się drogi na zaśnieżonych nawierzchniach. Nowa mieszanka gumowa pozwoliła ograniczyć sztywność bieżnika przy niskich temperaturach, wywołując zarazem skrócenie drogi hamowania na oblodzonych nawierzchniach(3).
JEDNA Z NAJWYŻSZYCH KLAS WŚRÓD OPON dostępnYCH NA RYNKUPrzyznana tej oponie klasa B stanowi wyraz uznania za jej wyjątkowo wysoki poziom bezpieczeństwa przy hamowaniu na mokrej nawierzchni(4).
Kierunkowa rzeźba bieżnika w układzie „V" i kanały rynnowe „Toboggan" upraszczają odprowadzanie wody, błota pośniegowego i zmniejszają ryzyko aquaplaningu(5).
specyficznY fasonSpecjalne, stwarzające efekt aksamitu powierzchnie boków tej nowej opony sprawią, że z żalem będziesz witał dzień zmiany opon na letnie
* 3 Peak Mountain Snow Flake.
** Mud + Snow.
(1) Skrócona o 8% droga hamowania na oblodzonych nawierzchniach w porównaniu z oponą poprzedniej generacji BFGoodrich® g-Force Winter 205/55 R16 91H. Testy wewnętrzne przeprowadzone poprzez Grupę Michelin w październiku 2014 r. Na torze lodowym w Clermont-Ferrand.
(2) Podwyższone o jedną klasę oznaczenie (z C do B) wydajności hamowania na mokrej nawierzchni w porównaniu z oponą poprzedniej generacji, Product Tracking Report, sierpień 2015 r. Skrócona o 2,2 m, czyli o 6%, droga hamowania na mokrej nawierzchni w porównaniu z oponą poprzedniej generacji BFGoodrich® g-Force Winter 205/55 R16 91H. Testy wewnętrzne przeprowadzone poprzez Grupę Michelin w grudniu 2014 r. W Centrum Badań i Rozwoju Michelin w Ladoux.
(3) Skrócona o 8% droga hamowania na oblodzonych nawierzchniach w porównaniu z oponą poprzedniej generacji BFGoodrich® g-Force Winter 205/55 R16 91H. Testy wewnętrzne przeprowadzone poprzez Grupę Michelin w październiku 2014 r. Na torze lodowym w Clermont-Ferrand.
(4) Podwyższone o jedną klasę oznaczenie (z C do B) wydajności hamowania na mokrej nawierzchni w porównaniu z oponą poprzedniej generacji Product Tracking Report, sierpień 2015 r. Skrócona o 2,2 m, czyli o 6%, droga hamowania na mokrej nawierzchni w porównaniu z oponą poprzedniej generacji BFGoodrich® g-Force Winter 205/55 R16 91H. Testy wewnętrzne przeprowadzone poprzez Grupę Michelin w grudniu 2014 r. W Centrum Badań i Rozwoju Michelin w Ladoux.
(5) zwiększona o 15% na prostej i o 13% na zakrętach odporność na aquaplaning w porównaniu z oponą poprzedniej generacji BFGoodrich® g-Force Winter 205/55 R16 91H. Testy wewnętrzne przeprowadzone poprzez Grupę Michelin w grudniu 2014 r. W Centrum Badań i Rozwoju Michelin w Ladoux.