Nowa ContiWinterContact™ TS 830 P - bezpieczeństwo dla aut klasy premium.
Niezwykła siła hamowania na lodzie i śniegu.
Wysoka sztywność środkowych bloków bieżnika i obfita ilość lameli z krawędziami rozszerzającymi przyczepność to poprawiona siła hamowania na mokrych i oblodzonych drogach.
Lepsza trakcja na śniegu
znaczna liczba bloków i lameli w częściach grzbietowych opony stwarza zbiór krawędzi rozszerzających przyczepność co w konsekwencji daje ulepszoną trakcję na śniegu.
szerokie przebiegi
Ze względu na równomierne rozłożenie sztywności bloków, a także nacisku na powierzchni styku, ContiWinterContact™ TS 830 P zużywają się wolniej i bardziej równomiernie, co skutkuje dłuższymi przebiegami.
Zasada działania systemu SSR:
W przeciwieństwie do charakterystycznych opon, zasada działania systemu SSR jest oparta na wzmocnionych, samonośnych bocznych ściankach. Uniemożliwiają one sytuacji, w której środek opony zostaje przytrzaśnięty między nawierzchnią drogi, a także felgą i zapobiegają zsunięcie się opony do wnętrza felgi, w sytuacji utraty ciśnienia. Wzmocnione ścianki boczne opon SSR umożliwiają kontynuowanie jazdy samochodem z dopuszczalną prędkością 80 km/h, przez maksymalnie 80 km, w zależności od stanu nawierzchni, a także wagi samochodu.
Opony SSR typu run-flat oferują kluczowe mocne strony:
Wraz z oponami SSR, kierowca pozostaje mobilny nawet w sytuacji opony, z której uszło powietrze. Można dojechać do celu podróży także punktu wulkanizacyjnego, bez konieczności zamiany przebitej opony na koło zapasowe. Kompatybilne ze standardowymi felgami łatwy montaż umożliwia oszczędnosć miejsca w samochodzie i redukcję jego wagi. A tym samym na obniżenie zużycia paliwa.