Najważniejsze parametry:
- Niezwykła siła hamowania na mokrych i oblodzonych drogach.
- Lepsza trakcja na śniegu.
- spore przebiegi.
Hamowanie
Cecha: duża ilość lameli
Efekt: Zoptymalizowane krawędzie rozszerzające przyczepność
Korzyść: Niezwykła siła hamowania na mokrych, ośnieżonych i oblodzonych drogachTrakcja
Cecha: duża liczba bloków i lameli w części czołowej opony. Użycie lameli sinusoidalnych o kącie zero poziomów
Efekt: Więcej punktów kontaktu z nawierzchnią, ulepszony efekt „rozgarniania” śnieguKorzyść: Poprawa przyczepności i trakcji na śniegu
Precyzja prowadzenia na ośnieżonych drogach
Cecha: szeroka ilość poprzecznych krawędzi bieżnika
Efekt: lepsza precyzja prowadzenia na ośnieżonych drogach dzięki licznym krawędziom biegnącym wzdłuż obwodu opony
Korzyść: Poprawa kierowalności na śnieguAquaplaning
Cecha: Najkrótsza droga przepływu wody przez powierzchnię przylegania
Efekt: Szybsze odprowadzanie wody
Korzyść: Wysoka ochrona przed aquaplaningiem.Prowadzenie na suchych nawierzchniach
Cecha: Podzielony bieżnik
Efekt: spora sztywność profilu bieżnika, prawidłowe podparcie dla poszczególnych bloków bieżnika
Korzyść: lepsze prowadzenie, dobra precyzja kierowa.Przebieg
Cecha: Równomierne rozłożenie sztywności bloków
Efekt: Równomierny rozkład nacisków w kontakcie z nawierzchniąKorzyść: Mniejsze i bardziej miarowe zużywanie się, dzięki temu wydłużona jest żywotność opony