Nowa ContiWinterContact™ TS 830 P - bezpieczeństwo dla aut klasy premium.
Niezwykła siła hamowania na lodzie i śniegu.
Wysoka sztywność środkowych bloków bieżnika i wielka ilość lameli z krawędziami powiększającymi przyczepność to poprawiona siła hamowania na mokrych i oblodzonych drogach.
Lepsza trakcja na śniegu
wielka ilość bloków i lameli w częściach grzbietowych opony tworzy zbiór krawędzi rozszerzających przyczepność co w rezultacie daje lepszą trakcję na śniegu.
obfite przebiegi
Ze względu na równomierne rozłożenie sztywności bloków, a także nacisku na powierzchni styku, ContiWinterContact™ TS 830 P zużywają się wolniej i bardziej równomiernie, co skutkuje dłuższymi przebiegami.
Zasada działania systemu SSR:
W przeciwieństwie do typowych opon, zasada działania systemu SSR jest oparta na umocnionych, samonośnych bocznych ściankach. Zapobiegają one sytuacji, w której środek opony zostaje przytrzaśnięty pomiędzy nawierzchnią drogi i felgą, a także zapobiegają zsunięcie się opony do wnętrza felgi, w sytuacji utraty ciśnienia. Usztywnione ścianki boczne opon SSR umożliwiają kontynuowanie jazdy samochodem z dopuszczalną szybkością 80 km/h, poprzez maksymalnie 80 km, w zależności od stanu nawierzchni i wagi samochodu.
Opony SSR rodzaju run-flat oferują kluczowe mocne strony:
Wraz z oponami SSR, kierowca pozostaje przenośny nawet w sytuacji opony, z której uszło powietrze. Można dojechać do celu podróży też punktu wulkanizacyjnego, bez konieczności wymiany przebitej opony na koło zapasowe. Kompatybilne ze charakterystycznymi felgami nieskomplikowany montaż umożliwia oszczędnosć miejsca w samochodzie i redukcję jego wagi. A tym samym na obniżenie zużycia paliwa.