Nowa ContiWinterContact™ TS 830 P - bezpieczeństwo dla aut klasy premium.
Niezwykła siła hamowania na lodzie i śniegu.
Wysoka sztywność środkowych bloków bieżnika i duża liczba lameli z krawędziami zwiększającymi przyczepność to poprawiona siła hamowania na mokrych i oblodzonych drogach.
Lepsza trakcja na śniegu
spora liczba bloków i lameli w częściach grzbietowych opony stwarza zbiór krawędzi rozszerzających przyczepność co w wyniku czego daje udoskonaloną trakcję na śniegu.
szerokie przebiegi
Ze względu na równomierne rozłożenie sztywności bloków, a także nacisku na powierzchni styku, ContiWinterContact™ TS 830 P zużywają się wolniej i bardziej równomiernie, co skutkuje dłuższymi przebiegami.
Zasada działania systemu SSR:
W przeciwieństwie do typowych opon, zasada działania systemu SSR jest oparta na usztywnionych, samonośnych bocznych ściankach. Zapobiegają one sytuacji, w której środek opony zostaje przytrzaśnięty między nawierzchnią drogi oraz felgą, a także zapobiegają zsunięcie się opony do wnętrza felgi, w przypadku utraty ciśnienia. Wzmocnione ścianki boczne opon SSR zezwalają na kontynuowanie jazdy samochodem z dopuszczalną prędkością 80 km/h, poprzez maksymalnie 80 km, w zależności od stanu nawierzchni i wagi samochodu.
Opony SSR rodzaju run-flat proponują kluczowe atuty:
Wraz z oponami SSR, kierowca pozostaje przenośny choćby w sytuacji opony, z której uszło powietrze. Można dojechać do celu podróży także punktu wulkanizacyjnego, bez konieczności podmiany przebitej opony na koło zapasowe. Kompatybilne ze typowymi felgami nieskomplikowany montaż umożliwia oszczędnosć miejsca w samochodzie i redukcję jego wagi. A tym samym na obniżenie zużycia paliwa.