Nowa ContiWinterContact™ TS 830 P - bezpieczeństwo dla aut klasy premium.
Niezwykła siła hamowania na lodzie i śniegu.
Wysoka sztywność środkowych bloków bieżnika i szeroka liczba lameli z krawędziami rozszerzającymi przyczepność to poprawiona siła hamowania na mokrych i oblodzonych drogach.
Lepsza trakcja na śniegu
wielka liczba bloków i lameli w częściach grzbietowych opony kreuje zbiór krawędzi zwiększających przyczepność co na skutek czego daje udoskonaloną trakcję na śniegu.
wielkie przebiegi
Ze względu na równomierne rozłożenie sztywności bloków, a także nacisku na powierzchni styku, ContiWinterContact™ TS 830 P zużywają się wolniej i bardziej równomiernie, co skutkuje dłuższymi przebiegami.
Zasada działania systemu SSR:
W przeciwieństwie do typowych opon, zasada działania systemu SSR jest oparta na usztywnionych, samonośnych bocznych ściankach. Uniemożliwiają one sytuacji, w której środek opony zostaje przytrzaśnięty między nawierzchnią drogi oraz felgą, a także uniemożliwiają zsunięcie się opony do wnętrza felgi, w przypadku utraty ciśnienia. Umocnione ścianki boczne opon SSR zezwalają na kontynuowanie jazdy samochodem z dopuszczalną prędkością 80 km/h, poprzez maksymalnie 80 km, w zależności od stanu nawierzchni oraz wagi samochodu.
Opony SSR rodzaju run-flat oferują kluczowe atuty:
Wraz z oponami SSR, kierowca pozostaje przenośny choćby w sytuacji opony, z której uszło powietrze. Można dojechać do celu podróży też punktu wulkanizacyjnego, bez konieczności wymiany przebitej opony na koło zapasowe. Kompatybilne ze standardowymi felgami nieskomplikowany montaż pozwala na oszczędnosć miejsca w samochodzie i redukcję jego wagi. A tym samym na obniżenie zużycia paliwa.