Najważniejsze atrybuty:
- Niezwykła siła hamowania na mokrych i oblodzonych drogach.
- Lepsza trakcja na śniegu.
- duże przebiegi.
Hamowanie
Cecha: obfita liczba lameli
Efekt: Zoptymalizowane krawędzie powiększające przyczepność
Korzyść: Niezwykła siła hamowania na mokrych, ośnieżonych i oblodzonych drogachTrakcja
Cecha: wielka ilość bloków i lameli w części czołowej opony. Zastosowanie lameli sinusoidalnych o kącie zero stopni
Efekt: Więcej punktów kontaktu z nawierzchnią, lepszy efekt „rozgarniania” śnieguKorzyść: Poprawa przyczepności i trakcji na śniegu
Precyzja prowadzenia na ośnieżonych drogach
Cecha: znaczna liczba poprzecznych krawędzi bieżnika
Efekt: lepsza precyzja prowadzenia na ośnieżonych drogach dzięki licznym krawędziom biegnącym wzdłuż obwodu opony
Korzyść: Poprawa kierowalności na śnieguAquaplaning
Cecha: Najkrótsza droga przepływu wody przez powierzchnię przylegania
Efekt: Szybsze odprowadzanie wody
Korzyść: Wysoka ochrona przed aquaplaningiem.Prowadzenie na suchych nawierzchniach
Cecha: Podzielony bieżnik
Efekt: obfita sztywność profilu bieżnika, korzystne podparcie dla poszczególnych bloków bieżnika
Korzyść: udoskonalone prowadzenie, dobra precyzja kierowa.Przebieg
Cecha: Równomierne rozłożenie sztywności bloków
Efekt: Równomierny rozkład nacisków w kontakcie z nawierzchniąKorzyść: Mniejsze i bardziej miarowe zużywanie się, dzięki czemu wydłużona jest żywotność opony