prawidłowe zachowanie na drodze we wszelkich warunkach zimowych
- Równomiernie wydajne działanie na wodzie, śniegu i lodzie
- perfekcyjna trakcja na śniegu
- wyśmienita przyczepność przy zimowej pogodzie
- świetne wyczucie drogi
Równomiernie produktywne działanie na wodzie, śniegu i lodzie
SP Winter Response to odpowiedź na zróżnicowane wymagania użytkowników stawiane oponom zimowym. Część bieżnikowa ma asymetryczną konstrukcję, w której przeróżne strefy odpowiadają za poszczególne funkcje. Dzięki czemu udało się znaleźć dobry kompromis pomiędzy zachowaniem na nawierzchniach pokrytych wodą, śniegiem i lodem.
znakomita trakcja na śniegu
Ciesz się pewnością prowadzenia przy grubej pokrywie śnieżnej. Bieżnik ma dwa rodzaje lamelek, które współpracują ze sobą w celu utrzymania prawidłowej trakcji, krótiej drogi hamowania i pokonywania zakrętów na śniegu.
wyśmienita przyczepność przy zimowej pogodzie
W bieżniku opony SP Winter Response zastosowano mieszankę o sporym udziale krzemionki. Dzięki czemu bieżnik zachowuje elastyczność w niskich temperaturach, udoskonalając własności trakcyjne na śniegu i lodzie.
doskonałe wyczucie drogi
w trakcie jazdy na śliskich zimowych drogach wyjątkowo ważne jest otrzymywanie jak największej ilości informacji o drodze. W oponie SP Winter Response wykorzystano technologię Dunlop Touch Technology. Jest to zbiór zaawansowanych rozwiązań, które zapewniają lepsze wyczucie nawierzchni.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy wielkich szybkościach.atuty wspaniała stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna budowa bieżnika powoduje, iż opona lepsze prowadzenie i obszerniejszą wytrzymałość na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro poprawia stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków udoskonala przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza oporność na aquaplaning.
System różnych lamelek. Pogoda zimą może być szczególnie rozmaita. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie wymogi. Rozmaite typy lameli używane w oponach Dunlop, dopasowane do różnych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają wydajnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.zalety jednorodne zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć zróżnicowanych promieni, co gwarantuje większą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja powoduje wyjątkowo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia dokładniejsze i postępowe reagowanie.mocne strony widocznie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.