- perfekcyjna przyczepność w zakrętach
- Niskie opory toczenia
- rewelacyjne prowadzenie na mokrej nawierzchni
Opona zimowa skonstruowana w celu utrzymania panowania nad pojazdem we wszelkich sytuacjach w trakcie jazdy w trakcie zimy. Model SP Winter Response jest oponą zimową, która oferuje przyczepność, lepszą kontrolę, a także ulepszone wartości reakcji w trakcie jazdy zimą w każdych warunkach.
Opona zimowa, która prezentuje dwa rodzaje lameli, które współpracują żeby zapewnić ulepszoną stabilność, trakcję oraz kontrolę. Wypustki na barkach opony gwarantują ciąg trakcji i hamowania podczas gdy wysoka amplituda ostrza umieszczonego we wnętrzu wskaźnika rozszerza trakcję, a także wytrzymałość na ześlizgiwanie się w trakcie jazdy w zimowych warunkach. Opona zimowa została oznaczona symbolami „M+S" zgodnie z dyrektywą rady 92/23/EWG z 31 marca dotyczącą opon, pojazdów mechanicznych i ich przyczep.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje niezwykle dużo danych o drodze.. Ulepszone czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.
Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia szczególnie korzystną przyczepność istotnie na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.mocne strony znakomite hamowanie i przyspieszanie, wielka przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy pokaźnych prędkościach.mocne strony znakomita stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna budowa bieżnika powoduje, iż opona lepsze prowadzenie i większą oporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro udoskonala stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków polepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa wytrzymałość na aquaplaning.
System rozmaitych lamelek. Pogoda zimą może być wyjątkowo rozmaita. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie kryteria. Różnorodne rodzaje lameli używane w oponach Dunlop, dostosowane do różnorodnych typów zimowej nawierzchni, pozwalają efektywnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.zalety jednolite zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnych promieni, co gwarantuje obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka budowa powoduje niezwykle równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na staranniejsze i nowoczesne reagowanie.atuty pokaźnie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.