- idealna przyczepność w zakrętach
- Niskie opory toczenia
- nadzwyczajne prowadzenie na mokrej nawierzchni
Opona zimowa skonstruowana w celu utrzymania panowania nad pojazdem we wszystkich sytuacjach w trakcie jazdy w trakcie zimy. Model SP Winter Response jest oponą zimową, która proponuje przyczepność, ulepszoną kontrolę i ulepszone wartości reakcji w trakcie jazdy zimą w każdych warunkach.
Opona zimowa, która ukazuje dwa warianty lameli, które współpracują by zapewnić ulepszoną stabilność, trakcję, a także kontrolę. Wypustki na barkach opony zapewniają ciąg trakcji i hamowania podczas gdy wysoka amplituda ostrza umieszczonego wewnątrz wskaźnika powiększa trakcję i oporność na ześlizgiwanie się w trakcie jazdy w zimowych warunkach. Opona zimowa pozostała oznaczona symbolami „M+S" zgodnie z dyrektywą rady 92/23/EWG z 31 marca dotyczącą opon, pojazdów mechanicznych i ich przyczep.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje nad wyraz dużo informacji o drodze.. Ulepszone czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.
Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia wyjątkowo dobrą przyczepność wyjątkowo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.mocne strony genialne hamowanie i przyspieszanie, szeroka przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy dużych szybkościach.mocne strony rewelacyjna stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna budowa bieżnika sprawia, że opona udoskonalone prowadzenie i większą niepodatność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro udoskonala stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków poprawia przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa odporność na aquaplaning.
System przeróżnych lamelek. Pogoda zimą może być wyjątkowo różnorodna. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie kryteria. Zróżnicowane typy lameli wykorzystywane w oponach Dunlop, dostosowane do różnych wariantów zimowej nawierzchni, pozwalają produktywnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.atuty jednorodne zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć rozmaitych promieni, co gwarantuje pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja powoduje nad wyraz równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na precyzyjniejsze i progresywne reagowanie.atuty widocznie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, lepsze wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.