- wspaniała przyczepność w zakrętach
- Niskie opory toczenia
- nadzwyczajne prowadzenie na mokrej nawierzchni
Opona zimowa skonstruowana w celu utrzymania panowania nad pojazdem we wszystkich sytuacjach podczas jazdy w trakcie zimy. Model SP Winter Response jest oponą zimową, która oferuje przyczepność, lepszą kontrolę oraz lepsze wartości reakcji w trakcie jazdy zimą w każdych warunkach.
Opona zimowa, która pokazuje dwa warianty lameli, które współpracują by zapewnić ulepszoną stabilność, trakcję oraz kontrolę. Wypustki na barkach opony gwarantują ciąg trakcji i hamowania w trakcie gdy wysoka amplituda ostrza umieszczonego wewnątrz wskaźnika rozszerza trakcję, a także oporność na ześlizgiwanie się podczas jazdy w zimowych warunkach. Opona zimowa została oznaczona symbolami „M+S" zgodnie z dyrektywą rady 92/23/EWG z 31 marca dotyczącą opon, pojazdów mechanicznych i ich przyczep.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i gwarantuje bardzo dużo informacji o drodze.. Ulepszone czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.
Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, gwarantuje niezwykle dobrą przyczepność nad wyraz na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.atuty nieprzeciętne hamowanie i przyspieszanie, duża przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obszernych szybkościach.zalety doskonała stabilność w trakcie prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna konstrukcja bieżnika powoduje, iż opona udoskonalone prowadzenie i obszerniejszą niepodatność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro poprawia stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków polepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa oporność na aquaplaning.
System przeróżnych lamelek. Pogoda zimą może być szczególnie najróżniejsza. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie kryteria. Różne typy lameli stosowane w oponach Dunlop, dopasowane do przeróżnych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają skutecznie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.atuty jednorodne zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnorodnych promieni, co zagwarantuje obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka budowa powoduje niezwykle równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia dokładniejsze i innowacyjne reagowanie.atuty wyraźnie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.