- znakomite prowadzenie na suchej nawierzchni
- nieprzeciętna przyczepność na mokrych i suchych drogach
- wytrzymałość na aquaplaning
- prawidłowe prowadzenie w każdych warunkach pogodowych
- znakomite prowadzenie na suchej nawierzchni.
- Wyższa przyczepność na mokrych i suchych drogach
- odporność na zjawisko aquaplaningu
korzystne prowadzenie w każdych zimowych warunkach
Dzięki trzem rozmaitym rodzajom lameli umieszczonych w kluczowych częściach bieżnika, opona Winter Sport 3D rewelacyjnie radzi sobie na każdym rodzaju nawierzchni w trakcie zimy.
rewelacyjne prowadzenie na suchej nawierzchni
W oponie SP Winter Sport 3D wykorzystano technikę Dunlop Touch Technology. Polepsza ona wyczucie drogi, co ma ogromne znaczenie dla precyzji prowadzenia i zachowania kontroli nad pojazdem. Nowy układ wzajemnie blokujących się klocków 3D kreuje jednolity obszar w strefie barkowej, optymalizując prowadzenie i stabilność na suchych nawierzchniach.
idealna przyczepność na mokrych i suchych drogach
Specjalna mieszanka krzemionkowa zachowuje rozciągliwość w niskich temperaturach, gwarantując wspaniałą przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Na poprawę przyczepności wpływa ponadto równomierne rozłożenie nacisku na cały obszar styku opony z podłożem.
oporność na aquaplaning
Kierunkowe rowki tworzą układ niezwłocznego i pozbawionego drgań odprowadzania wody, znacznie powiększając wytrzymałość na zjawisko aquaplaningu.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to ulepsza kontrolę nad pojazdem i gwarantuje szczególnie dużo informacji o drodze.. Lepsze czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.
RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technika RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zaimplementowaniu usztywnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa. Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach przeznaczonych do jazdy na oponach tego typu i wyposażonych w sprawny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy producent nie zaleca innego innowacyjnania.
Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia szczególnie prawidłową przyczepność istotnie na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.mocne strony doskonałe hamowanie i przyspieszanie, wielka przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy znacznych prędkościach.atuty rewelacyjna stabilność w trakcie prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Tworzy on ochronną strefę buforową.atuty broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
System różnorodnych lamelek. Pogoda zimą może być niezwykle najróżniejsza. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie wymagania. Rozmaite warianty lameli stosowane w oponach Dunlop, dobrane do rozmaitych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają efektywnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.mocne strony jednolite zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnych promieni, co zapewnia pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja powoduje szczególnie równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia precyzyjniejsze i nowoczesne reagowanie.zalety istotnie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.