- znakomite prowadzenie na suchej nawierzchni
- rewelacyjna przyczepność na mokrych i suchych drogach
- niepodatność na aquaplaning
- korzystne prowadzenie w każdych warunkach pogodowych
- znakomite prowadzenie na suchej nawierzchni.
- Wyższa przyczepność na mokrych i suchych drogach
- wytrzymałość na zjawisko aquaplaningu
prawidłowe prowadzenie w każdych zimowych warunkach
Dzięki trzem różnorodnym rodzajom lameli umieszczonych w kluczowych częściach bieżnika, opona Winter Sport 3D genialnie radzi sobie na każdym rodzaju nawierzchni w trakcie zimy.
wyśmienite prowadzenie na suchej nawierzchni
W oponie SP Winter Sport 3D użyto technologię Dunlop Touch Technology. Udoskonala ona wyczucie drogi, co ma ogromne znaczenie dla precyzji prowadzenia i zachowania kontroli nad pojazdem. Nowy układ wzajemnie blokujących się klocków 3D formuje jednorodny obszar w strefie barkowej, optymalizując prowadzenie i stabilność na suchych nawierzchniach.
doskonała przyczepność na mokrych i suchych drogach
Specjalna mieszanka krzemionkowa zachowuje elastyczność w niskich temperaturach, gwarantując znakomitą przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Na udoskonalenie przyczepności wpływa na dodatek równomierne rozłożenie nacisku na cały obszar styku opony z podłożem.
oporność na aquaplaning
Kierunkowe rowki tworzą układ momentalnego i pozbawionego drgań odprowadzania wody, widocznie powiększając wytrzymałość na zjawisko aquaplaningu.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i gwarantuje wyjątkowo dużo danych o drodze.. Ulepszone czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.
RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technika RunOnFlat opracowana przez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zastosowaniu wzmocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa. Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać jedynie w samochodach asygnowanych do jazdy na oponach tego typu i zaopatrzonych w efektywny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy firma nie zaleca innego innowacyjnania.
Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia szczególnie prawidłową przyczepność stanowczo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.zalety nieprzeciętne hamowanie i przyspieszanie, obszerna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obszernych prędkościach.mocne strony idealna stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Wytwarza on ochronną strefę buforową.mocne strony broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
System różnorodnych lamelek. Pogoda zimą może być wyjątkowo różna. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie oczekiwania. Różnorodne rodzaje lameli używane w oponach Dunlop, dobrane do rozmaitych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają sprawnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.mocne strony jednolite zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć przeróżnych promieni, co zapewnia pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka budowa powoduje szczególnie równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na skrupulatniejsze i nowoczesne reagowanie.atuty wyraźnie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, lepsze wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.