- idealne prowadzenie na suchej nawierzchni
- genialna przyczepność na mokrych i suchych drogach
- odporność na aquaplaning
- prawidłowe prowadzenie w każdych warunkach pogodowych
- genialne prowadzenie na suchej nawierzchni.
- Wyższa przyczepność na mokrych i suchych drogach
- odporność na zjawisko aquaplaningu
korzystne prowadzenie w każdych zimowych warunkach
Dzięki trzem różnym rodzajom lameli umieszczonych w kluczowych częściach bieżnika, opona Winter Sport 3D znakomicie radzi sobie na każdym typu nawierzchni podczas zimy.
perfekcyjne prowadzenie na suchej nawierzchni
W oponie SP Winter Sport 3D użyto technologię Dunlop Touch Technology. Polepsza ona wyczucie drogi, co ma ogromne znaczenie dla precyzji prowadzenia i zachowania kontroli nad pojazdem. Nowy układ wzajemnie blokujących się klocków 3D kreuje jednolity obszar w strefie barkowej, optymalizując prowadzenie i stabilność na suchych nawierzchniach.
znakomita przyczepność na mokrych i suchych drogach
Specjalna mieszanka krzemionkowa zachowuje sprężystość w niskich temperaturach, zapewniając nieprzeciętną przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Na ulepszenie przyczepności wpływa także równomierne rozłożenie nacisku na cały obszar styku opony z podłożem.
oporność na aquaplaning
Kierunkowe rowki tworzą układ błyskawicznego i pozbawionego drgań odprowadzania wody, wyraźnie powiększając wytrzymałość na zjawisko aquaplaningu.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje szczególnie dużo danych o drodze.. Lepsze czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.
RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technika RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop zezwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zastosowaniu wzmocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa. Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać jedynie w samochodach przeznaczonych do jazdy na oponach tego typu i wyposażonych w skuteczny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej prędkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy marka nie zaleca innego innowacyjnania.
Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia wyjątkowo prawidłową przyczepność bardzo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.atuty doskonałe hamowanie i przyspieszanie, szeroka przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy dużych szybkościach.atuty idealna stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Stwarza on ochronną strefę buforową.atuty broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
System przeróżnych lamelek. Pogoda zimą może być szczególnie różna. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie kryteria. Różnorodne typy lameli stosowane w oponach Dunlop, dopasowane do najróżniejszych wariantów zimowej nawierzchni, pozwalają efektywnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.mocne strony jednolite zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnych promieni, co zagwarantuje większą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja sprawia bardzo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia staranniejsze i postępowe reagowanie.mocne strony znacznie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.