- genialne prowadzenie na suchej nawierzchni
- doskonała przyczepność na mokrych i suchych drogach
- niepodatność na aquaplaning
- dobre prowadzenie w każdych warunkach pogodowych
- świetne prowadzenie na suchej nawierzchni.
- Wyższa przyczepność na mokrych i suchych drogach
- oporność na zjawisko aquaplaningu
dobre prowadzenie w każdych zimowych warunkach
Dzięki trzem zróżnicowanym rodzajom lameli umieszczonych w kluczowych częściach bieżnika, opona Winter Sport 3D perfekcyjnie radzi sobie na każdym rodzaju nawierzchni podczas zimy.
wyśmienite prowadzenie na suchej nawierzchni
W oponie SP Winter Sport 3D użyto technikę Dunlop Touch Technology. Udoskonala ona wyczucie drogi, co ma ogromne znaczenie dla precyzji prowadzenia i zachowania kontroli nad pojazdem. Nowy układ wzajemnie blokujących się klocków 3D wytwarza jednakowy obszar w strefie barkowej, optymalizując prowadzenie i stabilność na suchych nawierzchniach.
nadzwyczajna przyczepność na mokrych i suchych drogach
Specjalna mieszanka krzemionkowa zachowuje sprężystość w niskich temperaturach, gwarantując genialną przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Na poprawę przyczepności wpływa ponadto równomierne rozłożenie nacisku na cały obszar styku opony z podłożem.
oporność na aquaplaning
Kierunkowe rowki tworzą układ błyskawicznego i pozbawionego drgań odprowadzania wody, pokaźnie rozszerzając oporność na zjawisko aquaplaningu.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje szczególnie dużo danych o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.
RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technologia RunOnFlat opracowana przez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zaimplementowaniu usztywnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa. Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać jedynie w samochodach asygnowanych do jazdy na oponach tego rodzaju i wyekwipowanych w produktywny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy marka nie zaleca innego progresywnania.
Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, gwarantuje szczególnie dobrą przyczepność nad wyraz na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.atuty świetne hamowanie i przyspieszanie, pokaźna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obszernych szybkościach.atuty doskonała stabilność w trakcie prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Kreuje on ochronną strefę buforową.mocne strony chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
System rozmaitych lamelek. Pogoda zimą może być bardzo różna. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie wymagania. Najróżniejsze rodzaje lameli stosowane w oponach Dunlop, dopasowane do rozmaitych wariantów zimowej nawierzchni, pozwalają sprawnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.mocne strony jednolite zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć rozmaitych promieni, co zagwarantuje większą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja sprawia niezwykle równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia staranniejsze i postępowe reagowanie.atuty znacznie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.