Menu
+Zamknij

Dunlop SP Winter Sport 4D 195/55 R16 87 H

Opony zimowe

Opis

Dunlop SP WINTER SPORT 4D zalety:
  • kompozycja oszczędzająca paliwo
  • genialne zachowanie na zimowych drogach
  • Kontrola i przyczepność przy mokrej nawierzchni

świetne prowadzenie i przyczepność na zimowych drogach dla samochodów sportowych

  • rewelacyjne zachowanie na zimowych drogach.
  • Lepsza trakcja na śniegu i lodzie.
  • Kontrola i przyczepność przy mokrej pogodzie.
  • budowa oszczędzająca paliwo.

znakomite zachowanie na zimowych drogach
SP Winter Sport 4D to opona do samochodów sportowych gwarantująca doskonałe prowadzenie i hamowanie w zimowych warunkach. Połączenie specjalnej konstrukcji bieżnika z materiałami o wysokim współczynniku przyczepności pozwala zachować kontrolę nad pojazdem na zaśnieżonych, oblodzonych, mokrych i suchych nawierzchniach.

Lepsza trakcja na śniegu i lodzie
wyjątkowa kompozycja bieżnika oraz szeroka liczba chwytnych krawędzi klocków pozostających w kontakcie z drogą, poprawia zachowanie opony na zaśnieżonych i oblodzonych nawierzchniach. Głębokie wycięcia w klockach środkowej części bieżnika powiększają przyczepność w trakcie przyspieszania, hamowania i wjeżdżania pod górę.

Kontrola i przyczepność przy mokrej pogodzie
W oponie SP Winter Sport 4D wykorzystano kierunkowe rowki, które prędkie odprowadzanie wody i zapobiegają zjawisku aquaplaningu przy opadach deszczu czy topniejącym śniegu. Mieszanka o bardzo wysokiej przyczepności zapewnia krótką drogę hamowania na każdej mokrej drodze.

budowa oszczędzająca paliwo
Dzięki lekkiej konstrukcji oraz użytym materiałom opona SP Winter Sport 4D potrzebuje mniej energii do wprawienia w ruch, co bezpośrednio przekłada się na niższe zużycie paliwa i emisję CO2 w trakcie jazdy.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i zapewnia wyjątkowo dużo danych o drodze.. Ulepszone czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.

Kierunkowy wzór bieżnika. Kiedy opona styka się z wodą znajdującą się na drodze, cała przestrzeń rowków jest wypełniona. Następnie pod naciskiem masy samochodu jest szybko odprowadzana spod powierzchni opony, obniżając ryzyko aquaplaningu.atuty Niższe ryzyko aquaplaningu.

RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technika RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop umożliwia kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zaimplementowaniu wzmocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać jedynie w samochodach asygnowanych do jazdy na oponach tego typu i zaopatrzonych w wydajny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy producent nie zaleca innego progresywnania.

Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zagwarantuje nad wyraz prawidłową przyczepność bardzo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.atuty idealne hamowanie i przyspieszanie, szeroka przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obszernych szybkościach.atuty rewelacyjna stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Kreuje on ochronną strefę buforową.atuty chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

System lameli 4D. W systemie lameli 4D bieżnik jest podzielony na sporo klocków, co powiększa siłę tarcia i stabilność na zakrętach. System lameli zagwarantuje nadzwyczajną przyczepność poprzeczną na śniegu.mocne strony perfekcyjne prowadzenie na zakrętach, choćby na śniegu.

Rowki bieżnika w kształcie litery V. Rowki bieżnika w profilu litery V, w połączeniu z podstawowymi rowkami bieżnika, tworzą rozbudowaną sieć kanalików, służącą do chwytania śniegu leżącego na jezdni. Rezultatem jest poprawa parametry trakcyjnych i przyczepności.. Udoskonalone prowadzenie na śniegu.

Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika i o 4-8% pokaźniejszy (zależnie od rozmiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Większa powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni oraz zapewnia pokaźniejszą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej dokładnie.atuty Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, perfekcyjna stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni.

System różnorodnych lamelek. Pogoda zimą może być szczególnie przeróżna. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie wymogi. Rozmaite rodzaje lameli używane w oponach Dunlop, dostosowane do różnych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają wydajnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.zalety jednorodne zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.

Mieszanka z ergonomicznymi polimerami. Polimery użyteczne użyte w mieszance bieżnika udoskonalają atrybuty opony w niskich temperaturach, zwiększając przyczepność do nawierzchni w zimowych warunkach.zalety doskonała przyczepność w niskich temperaturach.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć rozmaitych promieni, co zapewnia pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja powoduje szczególnie równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia staranniejsze i progresywne reagowanie.zalety znacznie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, lepsze wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.

technika Foam-In-Tire (FIT) Powstawanie hałasu w środku pojazdu wynika z następujących, głównych przyczyn:

Hałas powstający przez wiatr (wywołany przez strumienie powietrza przy osiąganiu wysokich prędkości)

Odgłos silnika

Hałas toczenia opony:

Odgłosy bieżnika/uderzeń klocków bieżnika.

Zwany również jako „Airpumping" lub „groove resonance". Efekt polega na pęcznieniu rowków opony w trakcie nabierania wody do bieżnika, a także na ich poluzowaniu, przy odprowadzaniu wody.

Wahania w strukturze opony / karkasu.

Foamin Tire (FIT)

Hałas toczenia opony

Dlaczego stosuje się w oponie technologię Foam?"

Hałas toczenia opony jest przenoszony z zasady przez:

Fale dźwiękowe przenoszone poprzez powietrze

Wibracje mechaniczne przenoszone przez zawieszenie pojazdu

Jednym z największych źródeł powstawania dźwięku jest tzw. wnęka rezonansowa, który w formie wibracji mechanicznych jest przenoszony przez zawieszenie pojazdu.

technologia Foam Tire

Jak działa technologia Foam?"

technika

Po nagrzaniu się opony od wewnątrz, na jej powierzchni nakłada się tworzywo piankowe. Umożliwia to znaczną redukcję poziomu hałasu toczenia opony.

Sposób działania

Eliminacja szczytów rezonansowych

Efekt:

Redukcja poziomu hałasu we wnętrzu pojazdu o kilka dB. Wrażenie zmniejszenia emisji hałasu toczenia opony o połowę.

mocne strony:

ciekawa cenowo

stabilne działanie poprzez cały czas stosowania opony

Pozwala łatwo uniknąć szkodliwego wpływu na: przebieg, opór toczenia, trwałość przy uzyskiwaniu wysokich szybkości.

W tym momencie technologia jest przystępna w oponach letnich i zimowych. W późniejszym czasie będzie przystępna na dodatek w oponach całorocznych i Runflat.

w przypadku uszkodzenia, da się ją naprawić

Wpływ opony na odczuwanie hałasu

Hałas toczenia przenoszony jest za pośrednictwem dwóch mechanizmów:

za pomocą fal przenoszonych przez powietrze („fale dźwiękowe"): (Faliste) cząsteczki powietrza są zmuszane do drgań.

za pomocą fal powstałych w danej konstrukcji („wibracje mechaniczne"): Wibracje są przenoszone przez konstrukcję pojazdu.

Ze względu na drgania opony, największy udział w powstawaniu hałasu we wnętrzu pojazdu posiadają wibracje.

Są one przenoszone przez konstrukcję pojazdu do jego wnętrza („wibracje mechaniczne")

zastosowane tutaj metody są prostsze i bardziej produktywne w zaimplementowaniu ich bezpośrednio w oponie, niżeli w innych elementach pojazdu, jak np. W podwoziu albo karoserii.

Rozwiązanie

W jaki sposób zniżyć wibracje opony?

Skutecznym rozwiązaniem może być montaż pasa piankowego po wewnętrznej stronie opony, który pomaga istotnie zredukować hałas toczenia opony.

Redukcja wibracji w najwyższych punktach nawet o 11 dB(A)

umożliwia to zmniejszenie hałasu wewnątrz pojazdu nawet o 3-4 dB(A)

To oznacza,wewnątrz pojazdu hałas będzie o połowę niższy, jak przy jeździe na normalnej oponie.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Opony zimowe, Dunlop SP Winter Sport 4D 225/55 R16 95 H
od 684

2 oferty

Dunlop SP Winter Sport 4D 225/55 R16 95 H

  • Producent Dunlop 
  • Szerokość przekroju 225 
  • Wysokość profilu 55 
  • Średnica osadzenia R16 
  • Indeks nośności 95 
  • Indeks prędkości
  • Typ pojazdu osobowy 
  • Efektywność paliwowa
  • Poziom emisji hałasu 69 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni
  • EAN 3188649811571, 3188649811892, 5452000392183 
Porównaj
Opony zimowe, Dunlop SP Winter Sport 3D 225/60 R17 99 H
od 769 35

2 oferty

Dunlop SP Winter Sport 3D 225/60 R17 99 H

  • Producent Dunlop 
  • Szerokość przekroju 225 
  • Wysokość profilu 60 
  • Średnica osadzenia R17 
  • Indeks nośności 99 
  • Indeks prędkości
  • Typ pojazdu osobowy 
  • Efektywność paliwowa
  • Poziom emisji hałasu 70 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni
  • EAN 3188649806539, 3188649806546 
Porównaj
Opony zimowe, Dunlop SP Winter Sport 3D 245/50 R18 100 H
od 1 115

1 oferta

Dunlop SP Winter Sport 3D 245/50 R18 100 H

  • Producent Dunlop 
  • Szerokość przekroju 245 
  • Wysokość profilu 50 
  • Średnica osadzenia R18 
  • Indeks nośności 100 
  • Indeks prędkości
  • Typ pojazdu osobowy 
  • Efektywność paliwowa
  • Poziom emisji hałasu 69 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni
  • EAN 4038526279972 
Porównaj
Opony zimowe, Dunlop Winter Sport 5 215/55 R16 93 H
od 569

1 oferta

Dunlop Winter Sport 5 215/55 R16 93 H

  • Producent Dunlop 
  • Szerokość przekroju 215 
  • Wysokość profilu 55 
  • Średnica osadzenia R16 
  • Indeks nośności 93 
  • Indeks prędkości
  • Typ pojazdu osobowy 
  • Efektywność paliwowa
  • Poziom emisji hałasu 70 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni
  • EAN 5452000470492, 5452000832917 
Porównaj
Opony zimowe, Dunlop SP Winter Sport 3D 225/55 R17 97 H
od 682 13

2 oferty

Dunlop SP Winter Sport 3D 225/55 R17 97 H

  • Producent Dunlop 
  • Szerokość przekroju 225 
  • Wysokość profilu 55 
  • Średnica osadzenia R17 
  • Indeks nośności 97 
  • Indeks prędkości
  • Typ pojazdu osobowy 
  • Efektywność paliwowa
  • Poziom emisji hałasu 68 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni
  • EAN 3188649819461, 4038526276322, 4038526302601, 4038526320452, 4038526252784, 3528702336960, 3528703541240 
Porównaj
Opony zimowe, Dunlop SP Winter Sport 3D 275/40 R19 105 V
od 1 056 89

1 oferta

Dunlop SP Winter Sport 3D 275/40 R19 105 V

  • Producent Dunlop 
  • Szerokość przekroju 275 
  • Wysokość profilu 40 
  • Średnica osadzenia R19 
  • Indeks nośności 105 
  • Indeks prędkości
  • Typ pojazdu osobowy 
  • Efektywność paliwowa
  • Poziom emisji hałasu 70 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni
  • EAN 5452000472212, 3188649817160, 5452000811295 
Porównaj
Opony zimowe, Dunlop SP Winter Sport 3D 215/40 R17 87 V
od 651 99

1 oferta

Dunlop SP Winter Sport 3D 215/40 R17 87 V

  • Producent Dunlop 
  • Szerokość przekroju 215 
  • Wysokość profilu 40 
  • Średnica osadzenia R17 
  • Indeks nośności 87 
  • Indeks prędkości
  • Typ pojazdu osobowy 
  • Efektywność paliwowa
  • Poziom emisji hałasu 67 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni
  • EAN 3188649809714 
Porównaj
Opony zimowe, Dunlop SP Winter Sport 4D 215/55 R18 95 H
od 1 038

1 oferta

Dunlop SP Winter Sport 4D 215/55 R18 95 H

  • Producent Dunlop 
  • Szerokość przekroju 215 
  • Wysokość profilu 55 
  • Średnica osadzenia R18 
  • Indeks nośności 95 
  • Indeks prędkości
  • Typ pojazdu osobowy 
  • Efektywność paliwowa
  • Poziom emisji hałasu 68 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni
  • EAN 3188649821730 
Porównaj
Opony zimowe, Dunlop SP Winter Response 2 175/70 R14 88 T
od 559 80

1 oferta

Dunlop SP Winter Response 2 175/70 R14 88 T

  • Producent Dunlop 
  • Szerokość przekroju 175 
  • Wysokość profilu 70 
  • Średnica osadzenia R14 
  • Indeks nośności 88 
  • Indeks prędkości
  • Typ pojazdu osobowy 
  • Efektywność paliwowa
  • Poziom emisji hałasu 68 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni
  • EAN 5452000573476, 3188649820412 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.