Menu
+Zamknij

Dunlop SP Winter Sport 4D 225/50 R17 94 H od 786

Opony zimowe

Opis

Dunlop SP WINTER SPORT 4D zalety:
  • konstrukcja oszczędzająca paliwo
  • wspaniałe zachowanie na zimowych drogach
  • Kontrola i przyczepność przy mokrej nawierzchni

doskonałe prowadzenie i przyczepność na zimowych drogach dla samochodów sportowych

  • nieprzeciętne zachowanie na zimowych drogach.
  • Lepsza trakcja na śniegu i lodzie.
  • Kontrola i przyczepność przy mokrej pogodzie.
  • budowa oszczędzająca paliwo.

wspaniałe zachowanie na zimowych drogach
SP Winter Sport 4D to opona do samochodów sportowych zapewniająca rewelacyjne prowadzenie i hamowanie w zimowych warunkach. Połączenie specjalnej konstrukcji bieżnika z materiałami o wysokim współczynniku przyczepności pozwala zachować kontrolę nad pojazdem na zaśnieżonych, oblodzonych, mokrych i suchych nawierzchniach.

Lepsza trakcja na śniegu i lodzie
unikatowa kompozycja bieżnika i obszerna ilość chwytnych krawędzi klocków pozostających w kontakcie z drogą, ulepsza zachowanie opony na zaśnieżonych i oblodzonych nawierzchniach. Głębokie wycięcia w klockach środkowej części bieżnika rozszerzają przyczepność w trakcie przyspieszania, hamowania i wjeżdżania pod górę.

Kontrola i przyczepność przy mokrej pogodzie
W oponie SP Winter Sport 4D użyto kierunkowe rowki, które szybkie odprowadzanie wody i uniemożliwiają zjawisku aquaplaningu przy opadach deszczu czy topniejącym śniegu. Mieszanka o bardzo wysokiej przyczepności gwarantuje krótką drogę hamowania na każdej mokrej drodze.

kompozycja oszczędzająca paliwo
Dzięki lekkiej konstrukcji oraz wykorzystanym materiałom opona SP Winter Sport 4D potrzebuje mniej energii do wprawienia w ruch, co bezpośrednio przekłada się na niższe zużycie paliwa i emisję CO2 podczas jazdy.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i gwarantuje szczególnie dużo danych o drodze.. Ulepszone czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.

Kierunkowy wzór bieżnika. Kiedy opona styka się z wodą znajdującą się na drodze, cała przestrzeń rowków jest wypełniona. Następnie pod naciskiem masy samochodu jest ekspresowo odprowadzana spod powierzchni opony, zniżając ryzyko aquaplaningu.mocne strony Niższe ryzyko aquaplaningu.

RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technika RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop zezwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zastosowaniu umocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach przeznaczonych do jazdy na oponach tego rodzaju i wyekwipowanych w sprawny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej prędkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy firma nie zaleca innego progresywnania.

Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia wyjątkowo dobrą przyczepność stanowczo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.mocne strony znakomite hamowanie i przyspieszanie, duża przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy dużych prędkościach.atuty świetna stabilność w trakcie prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Wytwarza on ochronną strefę buforową.atuty chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

System lameli 4D. W systemie lameli 4D bieżnik jest podzielony na mnóstwo klocków, co zwiększa siłę tarcia i stabilność na zakrętach. System lameli zagwarantuje świetną przyczepność poprzeczną na śniegu.mocne strony wspaniałe prowadzenie na zakrętach, choćby na śniegu.

Rowki bieżnika w profilu litery V. Rowki bieżnika w kształcie litery V, w połączeniu z podstawowymi rowkami bieżnika, tworzą rozbudowaną sieć kanalików, służącą do chwytania śniegu leżącego na jezdni. Wynikiem jest poprawa atrybuty trakcyjnych i przyczepności.. Udoskonalone prowadzenie na śniegu.

Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% większy (zależnie od rozmiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Obszerniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni, a także zapewnia obszerniejszą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej skrupulatnie.atuty Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, nieprzeciętna stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.

System różnych lamelek. Pogoda zimą może być niezwykle najróżniejsza. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie kryteria. Zróżnicowane warianty lameli stosowane w oponach Dunlop, dopasowane do różnych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają skutecznie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.mocne strony jednolite zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.

Mieszanka z poręcznymi polimerami. Polimery poręczne wykorzystane w mieszance bieżnika ulepszają atrybuty opony w niskich temperaturach, rozszerzając przyczepność do nawierzchni w zimowych warunkach.atuty perfekcyjna przyczepność w niskich temperaturach.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnych promieni, co zapewnia obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja powoduje wyjątkowo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia dokładniejsze i progresywne reagowanie.mocne strony wyraźnie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, lepsze wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.

technologia Foam-In-Tire (FIT) Powstawanie hałasu we wnętrzu pojazdu wynika z następujących, głównych przyczyn:

Hałas powstający poprzez wiatr (wywołany poprzez strumienie powietrza przy osiąganiu wysokich prędkości)

Odgłos silnika

Hałas toczenia opony:

Odgłosy bieżnika/uderzeń klocków bieżnika.

Zwany także jako „Airpumping" albo „groove resonance". Efekt polega na pęcznieniu rowków opony podczas nabierania wody do bieżnika oraz na ich poluzowaniu, przy odprowadzaniu wody.

Wahania w strukturze opony / karkasu.

Foamin Tire (FIT)

Hałas toczenia opony

Dlaczego stosuje się w oponie technikę Foam?"

Hałas toczenia opony jest przenoszony zwykle poprzez:

Fale dźwiękowe przenoszone poprzez powietrze

Wibracje mechaniczne przenoszone poprzez zawieszenie pojazdu

Jednym z największych źródeł powstawania dźwięku jest tzw. wnęka rezonansowa, który w formie wibracji mechanicznych jest przenoszony przez zawieszenie pojazdu.

technika Foam Tire

Jak działa technologia Foam?"

technologia

Po nagrzaniu się opony od we wnętrzu, na jej powierzchni nakłada się tworzywo piankowe. Zezwala na to pokaźną redukcję poziomu hałasu toczenia opony.

Sposób działania

Eliminacja szczytów rezonansowych

Efekt:

Redukcja poziomu hałasu we wnętrzu pojazdu o kilka dB. Wrażenie zmniejszenia emisji hałasu toczenia opony o połowę.

mocne strony:

atrakcyjna cenowo

zrównoważone działanie poprzez cały czas wykorzystywania opony

Pozwala z łatwością uniknąć zgubnego wpływu na: przebieg, opór toczenia, solidność przy uzyskiwaniu wysokich prędkości.

W tym momencie technologia jest przystępna w oponach letnich i zimowych. W późniejszym czasie będzie dostępna jeszcze w oponach całorocznych i Runflat.

w sytuacji uszkodzenia, da się ją naprawić

Wpływ opony na odczuwanie hałasu

Hałas toczenia przenoszony jest za pośrednictwem dwóch mechanizmów:

za pomocą fal przenoszonych poprzez powietrze („fale dźwiękowe"): (Faliste) cząsteczki powietrza są zmuszane do drgań.

za pomocą fal powstałych w danej konstrukcji („wibracje mechaniczne"): Wibracje są przenoszone poprzez konstrukcję pojazdu.

Ze względu na drgania opony, największy udział w powstawaniu hałasu wewnątrz pojazdu posiadają wibracje.

Są one przenoszone przez konstrukcję pojazdu do jego wnętrza („wibracje mechaniczne")

wykorzystane tutaj metody są prostsze i bardziej efektywne w zaimplementowaniu ich bezpośrednio w oponie, niżeli w innych elementach pojazdu, jak np. W podwoziu albo karoserii.

Rozwiązanie

W jaki sposób obniżyć wibracje opony?

Skutecznym rozwiązaniem może być montaż pasa piankowego po wewnętrznej stronie opony, który pomaga istotnie zredukować hałas toczenia opony.

Redukcja wibracji w najwyższych punktach choćby o 11 dB(A)

pozwala na to zmniejszenie hałasu w środku pojazdu nawet o 3-4 dB(A)

To oznacza,we wnętrzu pojazdu hałas będzie o połowę niższy, jak przy jeździe na normalnej oponie.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Opony zimowe, Dunlop Winter Sport 5 225/65 R17 106 H
od 727

2 oferty

Dunlop Winter Sport 5 225/65 R17 106 H

  • Producent Dunlop 
  • Szerokość przekroju 225 
  • Wysokość profilu 65 
  • Średnica osadzenia R17 
  • Indeks nośności 106 
  • Indeks prędkości
  • Typ pojazdu SUV 
  • EAN 5452000701060 
Porównaj
Opony zimowe, Dunlop SP Winter Response 2 195/50 R15 82 H
od 383

1 oferta

Dunlop SP Winter Response 2 195/50 R15 82 H

  • Producent Dunlop 
  • Szerokość przekroju 195 
  • Wysokość profilu 50 
  • Średnica osadzenia R15 
  • Indeks nośności 82 
  • Indeks prędkości
  • Typ pojazdu osobowy 
  • Efektywność paliwowa
  • Poziom emisji hałasu 69 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni
  • EAN 5452000472243, 3188649820535, 5452000835024, 5452000835031 
Porównaj
Opony zimowe, Dunlop SP Winter Response 2 165/65 R15 81 T
od 416 28

1 oferta

Dunlop SP Winter Response 2 165/65 R15 81 T

  • Producent Dunlop 
  • Szerokość przekroju 165 
  • Wysokość profilu 65 
  • Średnica osadzenia R15 
  • Indeks nośności 81 
  • Indeks prędkości
  • Typ pojazdu osobowy 
  • Efektywność paliwowa
  • Poziom emisji hałasu 68 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni
  • EAN 3188649820344, 4038526410146 
Porównaj
Opony zimowe, Dunlop SP Winter Sport 3D 185/50 R17 86 H
od 784 21

2 oferty

Dunlop SP Winter Sport 3D 185/50 R17 86 H

  • Producent Dunlop 
  • Szerokość przekroju 185 
  • Wysokość profilu 50 
  • Średnica osadzenia R17 
  • Indeks nośności 86 
  • Indeks prędkości
  • Typ pojazdu osobowy 
  • Efektywność paliwowa
  • Poziom emisji hałasu 68 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni
  • EAN 4038526313218 
Porównaj
Opony zimowe, Dunlop SP Winter Sport 4D 225/60 R17 99 H
od 893

1 oferta

Dunlop SP Winter Sport 4D 225/60 R17 99 H

  • Producent Dunlop 
  • Szerokość przekroju 225 
  • Wysokość profilu 60 
  • Średnica osadzenia R17 
  • Indeks nośności 99 
  • Indeks prędkości
  • Typ pojazdu osobowy 
  • Efektywność paliwowa
  • Poziom emisji hałasu 71 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni
  • EAN 5452000555557 
Porównaj
Opony zimowe, Dunlop Winter Sport 5 SUV 235/50 R19 103 V
od 964

2 oferty

Dunlop Winter Sport 5 SUV 235/50 R19 103 V

  • Producent Dunlop 
  • Szerokość przekroju 235 
  • Wysokość profilu 50 
  • Średnica osadzenia R19 
  • Indeks nośności 103 
  • Indeks prędkości
  • Typ pojazdu SUV 
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni
  • EAN 4038526073495 
Porównaj
Opony zimowe, Dunlop SP Winter Sport 3D 255/45 R20 101 V
od 2 408

1 oferta

Dunlop SP Winter Sport 3D 255/45 R20 101 V

  • Producent Dunlop 
  • Szerokość przekroju 255 
  • Wysokość profilu 45 
  • Średnica osadzenia R20 
  • Indeks nośności 101 
  • Indeks prędkości
  • Typ pojazdu osobowy 
  • Efektywność paliwowa
  • Poziom emisji hałasu 71 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni
  • EAN 4038526318527, 3188649819911 
Porównaj
Opony zimowe, Dunlop SP Winter Sport 3D 235/65 R17 104 H
od 682

2 oferty

Dunlop SP Winter Sport 3D 235/65 R17 104 H

  • Producent Dunlop 
  • Szerokość przekroju 235 
  • Wysokość profilu 65 
  • Średnica osadzenia R17 
  • Indeks nośności 104 
  • Indeks prędkości
  • Typ pojazdu osobowy 
  • Efektywność paliwowa
  • Poziom emisji hałasu 72 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni
  • EAN 4038526321824, 4038526281937 
Porównaj
Opony zimowe, Dunlop SP Winter Response 2 175/65 R15 84 T
od 306

1 oferta

Dunlop SP Winter Response 2 175/65 R15 84 T

  • Producent Dunlop 
  • Szerokość przekroju 175 
  • Wysokość profilu 65 
  • Średnica osadzenia R15 
  • Indeks nośności 84 
  • Indeks prędkości
  • Typ pojazdu osobowy 
  • Efektywność paliwowa
  • Poziom emisji hałasu 68 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni
  • EAN 3188649820528, 5452000834904 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.