Menu
+Zamknij

Dunlop SP Winter Sport 4D 225/55 R18 102 H

Opony zimowe

Opis

Dunlop SP WINTER SPORT 4D atuty:
  • budowa oszczędzająca paliwo
  • doskonałe zachowanie na zimowych drogach
  • Kontrola i przyczepność przy mokrej nawierzchni

nieprzeciętne prowadzenie i przyczepność na zimowych drogach dla samochodów sportowych

  • perfekcyjne zachowanie na zimowych drogach.
  • Lepsza trakcja na śniegu i lodzie.
  • Kontrola i przyczepność przy mokrej pogodzie.
  • kompozycja oszczędzająca paliwo.

doskonałe zachowanie na zimowych drogach
SP Winter Sport 4D to opona do samochodów sportowych zapewniająca świetne prowadzenie i hamowanie w zimowych warunkach. Połączenie specjalnej konstrukcji bieżnika z materiałami o wysokim współczynniku przyczepności pozwala zachować kontrolę nad pojazdem na zaśnieżonych, oblodzonych, mokrych i suchych nawierzchniach.

Lepsza trakcja na śniegu i lodzie
wyjątkowa konstrukcja bieżnika oraz duża ilość chwytnych krawędzi klocków pozostających w kontakcie z drogą, polepsza zachowanie opony na zaśnieżonych i oblodzonych nawierzchniach. Głębokie wycięcia w klockach środkowej części bieżnika rozszerzają przyczepność w trakcie przyspieszania, hamowania i wjeżdżania pod górę.

Kontrola i przyczepność przy mokrej pogodzie
W oponie SP Winter Sport 4D użyto kierunkowe rowki, które prędkie odprowadzanie wody i uniemożliwiają zjawisku aquaplaningu przy opadach deszczu czy topniejącym śniegu. Mieszanka o bardzo wysokiej przyczepności gwarantuje krótką drogę hamowania na każdej mokrej drodze.

budowa oszczędzająca paliwo
Dzięki lekkiej konstrukcji oraz wykorzystanym materiałom opona SP Winter Sport 4D potrzebuje mniej energii do wprawienia w ruch, co bezpośrednio przekłada się na niższe zużycie paliwa i emisję CO2 w trakcie jazdy.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i zapewnia wyjątkowo dużo informacji o drodze.. Lepsze czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.

Kierunkowy wzór bieżnika. Kiedy opona styka się z wodą znajdującą się na drodze, cała przestrzeń rowków jest wypełniona. Następnie pod naciskiem masy samochodu jest ekspresowo odprowadzana spod powierzchni opony, zniżając ryzyko aquaplaningu.atuty Niższe ryzyko aquaplaningu.

RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technika RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zaimplementowaniu usztywnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać wyłącznie w samochodach asygnowanych do jazdy na oponach tego rodzaju i wyposażonych w skuteczny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej prędkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy producent nie zaleca innego innowacyjnania.

Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia niezwykle prawidłową przyczepność nad wyraz na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.mocne strony wyśmienite hamowanie i przyspieszanie, wielka przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obfitych szybkościach.atuty idealna stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Buduje on ochronną strefę buforową.mocne strony chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

System lameli 4D. W systemie lameli 4D bieżnik jest podzielony na sporo klocków, co powiększa siłę tarcia i stabilność na zakrętach. System lameli zagwarantuje znakomitą przyczepność poprzeczną na śniegu.zalety nadzwyczajne prowadzenie na zakrętach, nawet na śniegu.

Rowki bieżnika w zarysie litery V. Rowki bieżnika w profilu litery V, w połączeniu z podstawowymi rowkami bieżnika, tworzą rozbudowaną sieć kanalików, służącą do chwytania śniegu leżącego na jezdni. Skutkiem jest poprawa cechy trakcyjnych i przyczepności.. Udoskonalone prowadzenie na śniegu.

Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% większy (zależnie od rozmiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Obszerniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni oraz gwarantuje obszerniejszą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej dokładnie.mocne strony Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, perfekcyjna stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.

System przeróżnych lamelek. Pogoda zimą może być bardzo przeróżna. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie kryteria. Rozmaite warianty lameli stosowane w oponach Dunlop, dostosowane do zróżnicowanych wariantów zimowej nawierzchni, pozwalają skutecznie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.atuty jednorodne zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.

Mieszanka z funkcjonalnymi polimerami. Polimery poręczne wykorzystane w mieszance bieżnika ulepszają cechy opony w niskich temperaturach, rozszerzając przyczepność do nawierzchni w zimowych warunkach.zalety doskonała przyczepność w niskich temperaturach.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć najróżniejszych promieni, co zapewnia obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka budowa sprawia wyjątkowo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na skrupulatniejsze i postępowe reagowanie.zalety widocznie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.

technologia Foam-In-Tire (FIT) Powstawanie hałasu wewnątrz pojazdu wynika z następujących, głównych przyczyn:

Hałas powstający przez wiatr (wywołany przez strumienie powietrza przy osiąganiu wysokich prędkości)

Odgłos silnika

Hałas toczenia opony:

Odgłosy bieżnika/uderzeń klocków bieżnika.

Zwany jeszcze jako „Airpumping" albo „groove resonance". Efekt polega na pęcznieniu rowków opony podczas nabierania wody do bieżnika i na ich poluzowaniu, przy odprowadzaniu wody.

Wahania w strukturze opony / karkasu.

Foamin Tire (FIT)

Hałas toczenia opony

Dlaczego stosuje się w oponie technikę Foam?"

Hałas toczenia opony jest przenoszony zwykle poprzez:

Fale dźwiękowe przenoszone przez powietrze

Wibracje mechaniczne przenoszone poprzez zawieszenie pojazdu

Jednym z największych źródeł powstawania dźwięku jest tzw. wnęka rezonansowa, który w formie wibracji mechanicznych jest przenoszony poprzez zawieszenie pojazdu.

technika Foam Tire

Jak działa technologia Foam?"

technika

Po nagrzaniu się opony od w środku, na jej powierzchni nakłada się tworzywo piankowe. Zezwala na to pokaźną redukcję poziomu hałasu toczenia opony.

Sposób działania

Eliminacja szczytów rezonansowych

Efekt:

Redukcja poziomu hałasu we wnętrzu pojazdu o kilka dB. Wrażenie zmniejszenia emisji hałasu toczenia opony o połowę.

atuty:

interesująca cenowo

jednostajne działanie przez cały czas używania opony

Pozwala łatwo uniknąć zgubnego wpływu na: przebieg, opór toczenia, odporność przy uzyskiwaniu wysokich prędkości.

W tym momencie technika jest dostępna w oponach letnich i zimowych. W późniejszym czasie będzie dostępna także w oponach całorocznych i Runflat.

w przypadku uszkodzenia, da się ją naprawić

Wpływ opony na odczuwanie hałasu

Hałas toczenia przenoszony jest za pośrednictwem dwóch mechanizmów:

za pomocą fal przenoszonych poprzez powietrze („fale dźwiękowe"): (Faliste) cząsteczki powietrza są zmuszane do drgań.

za pomocą fal powstałych w danej konstrukcji („wibracje mechaniczne"): Wibracje są przenoszone przez konstrukcję pojazdu.

Ze względu na drgania opony, największy udział w powstawaniu hałasu w środku pojazdu mają wibracje.

Są one przenoszone przez konstrukcję pojazdu do jego wnętrza („wibracje mechaniczne")

zastosowane tutaj metody są prostsze i bardziej efektywne w zastosowaniu ich bezpośrednio w oponie, aniżeli w innych elementach pojazdu, jak np. W podwoziu lub karoserii.

Rozwiązanie

W jaki sposób obniżyć wibracje opony?

Skutecznym rozwiązaniem może być montaż pasa piankowego po wewnętrznej stronie opony, który pomaga widocznie zredukować hałas toczenia opony.

Redukcja wibracji w najwyższych punktach choćby o 11 dB(A)

umożliwia to zmniejszenie hałasu w środku pojazdu choćby o 3-4 dB(A)

To oznacza,we wnętrzu pojazdu hałas będzie o połowę niższy, jak przy jeździe na normalnej oponie.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Opony zimowe, Dunlop Winter Sport 5 215/50 R17 91 H
od 1 008 16

1 oferta

Dunlop Winter Sport 5 215/50 R17 91 H

  • Producent Dunlop 
  • Szerokość przekroju 215 
  • Wysokość profilu 50 
  • Średnica osadzenia R17 
  • Indeks nośności 91 
  • Indeks prędkości
  • Typ pojazdu osobowy 
  • Efektywność paliwowa
  • Poziom emisji hałasu 69 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni
  • EAN 5452000487094, 5452000832894 
Porównaj
Opony zimowe, Dunlop SP Winter Sport 3D 215/40 R17 87 V
od 633 91

1 oferta

Dunlop SP Winter Sport 3D 215/40 R17 87 V

  • Producent Dunlop 
  • Szerokość przekroju 215 
  • Wysokość profilu 40 
  • Średnica osadzenia R17 
  • Indeks nośności 87 
  • Indeks prędkości
  • Typ pojazdu osobowy 
  • Efektywność paliwowa
  • Poziom emisji hałasu 67 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni
  • EAN 3188649809714 
Porównaj
Opony zimowe, Dunlop SP Winter Sport 3D 225/55 R17 97 H
od 698 99

1 oferta

Dunlop SP Winter Sport 3D 225/55 R17 97 H

  • Producent Dunlop 
  • Szerokość przekroju 225 
  • Wysokość profilu 55 
  • Średnica osadzenia R17 
  • Indeks nośności 97 
  • Indeks prędkości
  • Typ pojazdu osobowy 
  • Efektywność paliwowa
  • Poziom emisji hałasu 68 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni
  • EAN 3188649819461, 4038526276322, 4038526302601, 4038526320452, 4038526252784, 3528702336960, 3528703541240 
Porównaj
Opony zimowe, Dunlop SP Winter Sport 3D 275/35 R20 102 W
od 1 715 51

1 oferta

Dunlop SP Winter Sport 3D 275/35 R20 102 W

  • Producent Dunlop 
  • Szerokość przekroju 275 
  • Wysokość profilu 35 
  • Średnica osadzenia R20 
  • Indeks nośności 102 
  • Indeks prędkości
  • Typ pojazdu osobowy 
  • Efektywność paliwowa
  • Poziom emisji hałasu 70 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni
  • EAN 4038526289049, 4038526303820 
Porównaj
Opony zimowe, Dunlop Winter Sport 5 195/45 R16 84 V
od 901 66

1 oferta

Dunlop Winter Sport 5 195/45 R16 84 V

  • Producent Dunlop 
  • Szerokość przekroju 195 
  • Wysokość profilu 45 
  • Średnica osadzenia R16 
  • Indeks nośności 84 
  • Indeks prędkości
  • Typ pojazdu osobowy 
  • Efektywność paliwowa
  • Poziom emisji hałasu 69 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni
  • EAN 5452000700742, 5452000831798 
Porównaj
Opony zimowe, Dunlop SP Winter Response 2 195/50 R15 82 T
od 785 02

1 oferta

Dunlop SP Winter Response 2 195/50 R15 82 T

  • Producent Dunlop 
  • Szerokość przekroju 195 
  • Wysokość profilu 50 
  • Średnica osadzenia R15 
  • Indeks nośności 82 
  • Indeks prędkości
  • Typ pojazdu osobowy 
  • Efektywność paliwowa
  • Poziom emisji hałasu 69 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni
  • EAN 5452000472250, 3188649820542, 5452000835031 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.