Menu
+Zamknij

Dunlop SP Winter Sport 4D 235/45 R17 94 H od 826

Opony zimowe

Opis

Dunlop SP WINTER SPORT 4D zalety:
  • budowa oszczędzająca paliwo
  • genialne zachowanie na zimowych drogach
  • Kontrola i przyczepność przy mokrej nawierzchni

wyśmienite prowadzenie i przyczepność na zimowych drogach dla samochodów sportowych

  • perfekcyjne zachowanie na zimowych drogach.
  • Lepsza trakcja na śniegu i lodzie.
  • Kontrola i przyczepność przy mokrej pogodzie.
  • konstrukcja oszczędzająca paliwo.

perfekcyjne zachowanie na zimowych drogach
SP Winter Sport 4D to opona do samochodów sportowych gwarantująca rewelacyjne prowadzenie i hamowanie w zimowych warunkach. Połączenie specjalnej konstrukcji bieżnika z materiałami o wysokim współczynniku przyczepności pozwala zachować kontrolę nad pojazdem na zaśnieżonych, oblodzonych, mokrych i suchych nawierzchniach.

Lepsza trakcja na śniegu i lodzie
nieszablonowa budowa bieżnika, a także pokaźna liczba chwytnych krawędzi klocków pozostających w kontakcie z drogą, udoskonala zachowanie opony na zaśnieżonych i oblodzonych nawierzchniach. Głębokie wycięcia w klockach środkowej części bieżnika zwiększają przyczepność podczas przyspieszania, hamowania i wjeżdżania pod górę.

Kontrola i przyczepność przy mokrej pogodzie
W oponie SP Winter Sport 4D zastosowano kierunkowe rowki, które prędkie odprowadzanie wody i zapobiegają zjawisku aquaplaningu przy opadach deszczu czy topniejącym śniegu. Mieszanka o nad wyraz wysokiej przyczepności zapewnia krótką drogę hamowania na każdej mokrej drodze.

kompozycja oszczędzająca paliwo
Dzięki lekkiej konstrukcji, a także zastosowanym materiałom opona SP Winter Sport 4D potrzebuje mniej energii do wprawienia w ruch, co bezpośrednio przekłada się na niższe zużycie paliwa i emisję CO2 w trakcie jazdy.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i zapewnia szczególnie dużo danych o drodze.. Ulepszone czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.

Kierunkowy wzór bieżnika. Kiedy opona styka się z wodą znajdującą się na drodze, cała przestrzeń rowków jest wypełniona. Następnie pod naciskiem masy samochodu jest błyskawicznie odprowadzana spod powierzchni opony, ograniczając ryzyko aquaplaningu.zalety Niższe ryzyko aquaplaningu.

RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technika RunOnFlat opracowana przez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zaimplementowaniu wzmocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać jedynie w samochodach asygnowanych do jazdy na oponach tego typu i wyekwipowanych w efektywny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy marka nie zaleca innego postępowania.

Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zagwarantuje szczególnie prawidłową przyczepność szczególnie na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.zalety znakomite hamowanie i przyspieszanie, pokaźna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obfitych szybkościach.zalety genialna stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Wytwarza on ochronną strefę buforową.zalety broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

System lameli 4D. W systemie lameli 4D bieżnik jest podzielony na mnóstwo klocków, co zwiększa siłę tarcia i stabilność na zakrętach. System lameli gwarantuje wyśmienitą przyczepność poprzeczną na śniegu.zalety nadzwyczajne prowadzenie na zakrętach, choćby na śniegu.

Rowki bieżnika w kształcie litery V. Rowki bieżnika w profilu litery V, w połączeniu z podstawowymi rowkami bieżnika, tworzą rozbudowaną sieć kanalików, służącą do chwytania śniegu leżącego na jezdni. Efektem jest poprawa atrybuty trakcyjnych i przyczepności.. Ulepszone prowadzenie na śniegu.

Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% pokaźniejszy (zależnie od wymiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Większa powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni, a także zagwarantuje pokaźniejszą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej dokładnie.atuty Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, świetna stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.

System różnorodnych lamelek. Pogoda zimą może być szczególnie zróżnicowana. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie oczekiwania. Zróżnicowane typy lameli stosowane w oponach Dunlop, dostosowane do rozmaitych typów zimowej nawierzchni, pozwalają sprawnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.zalety jednolite zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.

Mieszanka z ergonomicznymi polimerami. Polimery funkcjonalne wykorzystane w mieszance bieżnika udoskonalają parametry opony w niskich temperaturach, zwiększając przyczepność do nawierzchni w zimowych warunkach.atuty nieprzeciętna przyczepność w niskich temperaturach.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć najróżniejszych promieni, co zagwarantuje pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja powoduje niezwykle równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na staranniejsze i nowoczesne reagowanie.mocne strony widocznie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.

technologia Foam-In-Tire (FIT) Powstawanie hałasu w środku pojazdu wynika z następujących, głównych przyczyn:

Hałas powstający poprzez wiatr (wywołany poprzez strumienie powietrza przy osiąganiu wysokich prędkości)

Odgłos silnika

Hałas toczenia opony:

Odgłosy bieżnika/uderzeń klocków bieżnika.

Zwany również jako „Airpumping" lub „groove resonance". Efekt polega na pęcznieniu rowków opony w trakcie nabierania wody do bieżnika i na ich poluzowaniu, przy odprowadzaniu wody.

Wahania w strukturze opony / karkasu.

Foamin Tire (FIT)

Hałas toczenia opony

Dlaczego stosuje się w oponie technologię Foam?"

Hałas toczenia opony jest przenoszony najczęściej poprzez:

Fale dźwiękowe przenoszone przez powietrze

Wibracje mechaniczne przenoszone przez zawieszenie pojazdu

Jednym z największych źródeł powstawania dźwięku jest tzw. wnęka rezonansowa, który w formie wibracji mechanicznych jest przenoszony przez zawieszenie pojazdu.

technologia Foam Tire

Jak działa technologia Foam?"

technika

Po nagrzaniu się opony od wewnątrz, na jej powierzchni nakłada się tworzywo piankowe. Pozwala na to widoczną redukcję poziomu hałasu toczenia opony.

Sposób działania

Eliminacja szczytów rezonansowych

Efekt:

Redukcja poziomu hałasu w środku pojazdu o kilka dB. Wrażenie zmniejszenia emisji hałasu toczenia opony o połowę.

atuty:

niebanalna cenowo

stabilne działanie poprzez cały czas używania opony

Pozwala prosto uniknąć zgubnego wpływu na: przebieg, opór toczenia, wytrzymałość przy uzyskiwaniu wysokich prędkości.

W tym momencie technika jest przystępna w oponach letnich i zimowych. W późniejszym czasie będzie przystępna dodatkowo w oponach całorocznych i Runflat.

w przypadku uszkodzenia, da się ją naprawić

Wpływ opony na odczuwanie hałasu

Hałas toczenia przenoszony jest za pośrednictwem dwóch mechanizmów:

za pomocą fal przenoszonych przez powietrze („fale dźwiękowe"): (Faliste) cząsteczki powietrza są zmuszane do drgań.

przy pomocy fal powstałych w danej konstrukcji („wibracje mechaniczne"): Wibracje są przenoszone przez konstrukcję pojazdu.

Ze względu na drgania opony, największy udział w powstawaniu hałasu w środku pojazdu mają wibracje.

Są one przenoszone poprzez konstrukcję pojazdu do jego wnętrza („wibracje mechaniczne")

użyte tutaj metody są prostsze i bardziej skuteczne w zastosowaniu ich bezpośrednio w oponie, aniżeli w innych elementach pojazdu, jak np. W podwoziu albo karoserii.

Rozwiązanie

W jaki sposób zniżyć wibracje opony?

Skutecznym rozwiązaniem może być montaż pasa piankowego po wewnętrznej stronie opony, który pomaga znacznie zredukować hałas toczenia opony.

Redukcja wibracji w najwyższych punktach choćby o 11 dB(A)

pozwala na to zmniejszenie hałasu w środku pojazdu choćby o 3-4 dB(A)

To oznacza,we wnętrzu pojazdu hałas będzie o połowę niższy, jak przy jeździe na normalnej oponie.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Opony zimowe, Dunlop SP Winter Response 2 175/65 R14 82 T
od 315 25

1 oferta

Dunlop SP Winter Response 2 175/65 R14 82 T

  • Producent Dunlop 
  • Szerokość przekroju 175 
  • Wysokość profilu 65 
  • Średnica osadzenia R14 
  • Indeks nośności 82 
  • Indeks prędkości
  • Typ pojazdu osobowy 
  • Efektywność paliwowa
  • Poziom emisji hałasu 66 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni
  • EAN 3188649820375 
Porównaj
Opony zimowe, Dunlop Winter Sport 5 215/50 R17 91 H
od 673

3 oferty

Dunlop Winter Sport 5 215/50 R17 91 H

  • Producent Dunlop 
  • Szerokość przekroju 215 
  • Wysokość profilu 50 
  • Średnica osadzenia R17 
  • Indeks nośności 91 
  • Indeks prędkości
  • Typ pojazdu osobowy 
  • Efektywność paliwowa
  • Poziom emisji hałasu 69 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni
  • EAN 5452000487094, 5452000832894 
Porównaj
Opony zimowe, Dunlop SP Winter Sport 3D 225/50 R18 99 H
od 875 25

4 oferty

Dunlop SP Winter Sport 3D 225/50 R18 99 H

  • Producent Dunlop 
  • Szerokość przekroju 225 
  • Wysokość profilu 50 
  • Średnica osadzenia R18 
  • Indeks nośności 99 
  • Indeks prędkości
  • Typ pojazdu osobowy 
  • Efektywność paliwowa
  • Poziom emisji hałasu 70 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni
  • EAN 3188649809738, 5452000732064, 3188649810987 
Porównaj
Opony zimowe, Dunlop SP Winter Sport 4D 225/45 R17 91 H
od 616 23

4 oferty

Dunlop SP Winter Sport 4D 225/45 R17 91 H

  • Producent Dunlop 
  • Szerokość przekroju 225 
  • Wysokość profilu 45 
  • Średnica osadzenia R17 
  • Indeks nośności 91 
  • Indeks prędkości
  • Typ pojazdu osobowy 
  • Efektywność paliwowa
  • Poziom emisji hałasu 68 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni
  • EAN 5452000421234, 5452000536518, 3188649811823, 5452000749826 
Porównaj
Opony zimowe, Dunlop SP Winter Response 2 185/60 R15 88 T
od 371

2 oferty

Dunlop SP Winter Response 2 185/60 R15 88 T

  • Producent Dunlop 
  • Szerokość przekroju 185 
  • Wysokość profilu 60 
  • Średnica osadzenia R15 
  • Indeks nośności 88 
  • Indeks prędkości
  • Typ pojazdu osobowy 
  • Efektywność paliwowa
  • Poziom emisji hałasu 68 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni
  • EAN 5452000573452, 3188649820450 
Porównaj
Opony zimowe, Dunlop SP Winter Sport 3D 275/45 R20 110 V
od 1 421

3 oferty

Dunlop SP Winter Sport 3D 275/45 R20 110 V

  • Producent Dunlop 
  • Szerokość przekroju 275 
  • Wysokość profilu 45 
  • Średnica osadzenia R20 
  • Indeks nośności 110 
  • Indeks prędkości
  • Typ pojazdu osobowy 
  • Efektywność paliwowa
  • Poziom emisji hałasu 70 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni
  • EAN 3188649805389 
Porównaj
Opony zimowe, Dunlop Winter Sport 5 245/40 R18 97 V
od 728 70

1 oferta

Dunlop Winter Sport 5 245/40 R18 97 V

  • Producent Dunlop 
  • Szerokość przekroju 245 
  • Wysokość profilu 40 
  • Średnica osadzenia R18 
  • Indeks nośności 97 
  • Indeks prędkości
  • Typ pojazdu osobowy 
  • Efektywność paliwowa
  • Poziom emisji hałasu 70 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni
  • EAN 5452000470478, 5452000733719, 5452000833181 
Porównaj
Opony zimowe, Dunlop Winter Sport 5 SUV 225/65 R17 102 H
od 744 10

4 oferty

Dunlop Winter Sport 5 SUV 225/65 R17 102 H

  • Producent Dunlop 
  • Szerokość przekroju 225 
  • Wysokość profilu 65 
  • Średnica osadzenia R17 
  • Indeks nośności 102 
  • Indeks prędkości
  • Typ pojazdu SUV 
  • EAN 5452000486523 
Porównaj
Opony zimowe, Dunlop Grandtrek WT M3 265/55 R19 109 H
od 1 108 39

4 oferty

Dunlop Grandtrek WT M3 265/55 R19 109 H

  • Producent Dunlop 
  • Szerokość przekroju 265 
  • Wysokość profilu 55 
  • Średnica osadzenia R19 
  • Indeks nośności 109 
  • Indeks prędkości
  • Typ pojazdu SUV 
  • Efektywność paliwowa
  • Poziom emisji hałasu 73 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni
  • EAN 4038526275004, 5452000816061 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.