wspaniałe zachowanie na drodze w zimowych warunkach
- Dobra trakcja na śniegu.
- Wysoka odporność na zjawisko aquaplaningu.
- Dobra wydajność hamowania.
- Dobra trakcja na śniegu.
W oponie SP Winter Sport M3 wykorzystano gęsto rozmieszczone lamele, które doskonałe właściwości trakcyjne i kontrolę na zaśnieżonych drogach.
Wysoka wytrzymałość na aquaplaning
wielkie rowki w bieżniku błyskawicznie odprowadzają wodę oraz błoto pośniegowe, upraszczając kontrolę nad pojazdem w czasie deszczu i odwilży.
Dobra efektywność hamowania
Kierunkowy układ bieżnika ulepsza własności trakcyjne i pomaga skrócić drogę hamowania na zimowych drogach. System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Generuje on ochronną strefę buforową.
Ochraniacz Felgi (MFS) System ochrony felgi.
Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Generuje on ochronną strefę buforową. Zalety broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
RunOnFlat
technologia RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km z maksymalną szybkością 80 km/h.
Dunlop Self Supporting Technology (DSST)
technologia RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zastosowaniu umocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.
Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa
Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać wyłącznie w samochodach dedykowanych do jazdy na oponach tego rodzaju i wyposażonych w skuteczny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy producent nie zaleca innego innowacyjnania.