Zimowa opona zapewniająca genialne własności trakcyjne na śniegu Krótsza droga hamowania na śniegu wyjątkowo dobra przyczepność na zimowych drogach udoskonalona sterowność Wysoka niepodatność na zjawisko aquaplaningu lepsza sterowność technologia 3D BIS® opracowana poprzez markę Goodyear polepsza prowadzenie w nieprzewidywalnych zimowych warunkach — na drogach suchych, mokrych, pokrytych lodem, śniegiem albo błotem pośniegowym.
Zoptymalizowany zarys opony zwiększa powierzchnię jej styku z podłożem, lepszą kontrolę na śliskiej nawierzchni. Dzięki rowkom bieżnika w profilu litery V UltraGrip 8 poprawnie zachowuje się na drodze mimo postępującego zużycia.
Krótsza droga hamowania na śniegu Korzystaj z bardziej efektywnego hamowania w krytycznych sytuacjach dzięki technologii 3D-BIS® opracowanej poprzez Goodyear. Układ wzajemnie blokujących się klocków bieżnika zagwarantuje odległość hamowania na śniegu krótszą o 1 metr w porównaniu ze średnim wynikiem osiąganym przez zimowe opony innych producentów.* Wysoka niepodatność na aquaplaning Opona UltraGrip 8 zmniejsza ryzyko aquaplaningu na drogach pokrytych deszczem albo błotem pośniegowym.
Dwa rodzaje rowków w profilu litery V — jedne odpowiedzialne za odprowadzanie wody, drugie za przyczepność na śniegu — korzystną kontrolę prowadzenia w trakcie deszczu i odwilży. W teście porównawczym z konkurencyjnymi oponami UltraGrip 8 wykazała się 16% lepszą odpornością na aquaplaning na krętych drogach.
** W porównaniu z wynikami dwóch czołowych konkurentów. Testy produkowane poprzez instytut TÜV SÜD Automotive w grudniu 2010 r.; wymiar opony: 205/55R16 91H; samochód testowy: VW Golf VI; miejsce: Ivalo w Finlandii, a także lodowisko Montpelier w Mireval we Francji; nr raportu 76244609 szczególnie dobra przyczepność na zimowych drogach Ciesz się pewną przyczepnością przy każdej chłodnej pogodzie.
Zimowa mieszanka zaimplementowana w bieżniku zapewnia konkretne trzymanie drogi w temperaturach poniżej 7 °C. Na dodatek jest wytrzymała na ścieranie, dzięki temu opona posłuży przez dużo sezonów. * Opona UltraGrip 8 wymagała o 3% krótszej drogi hamowania w porównaniu ze średnimi wynikami dwóch czołowych konkurentów.
Droga hamowania na śniegu z 50km/h do 5 km/h, mierzona poprzez TÜV SÜD Automotive w grudniu 2010 r.; rozmiar opon 205/55R16 91H, samochód testowy: Golf VI; lokalizacja: Ivalo (Finlandia); raport nr 76244609 ** W porównaniu z wynikami dwóch czołowych konkurentów.
Testy wykonane poprzez instytut TÜV SÜD Automotive w grudniu 2010 r.; wymiar opony: 205/55R16 91H; samochód testowy: VW Golf VI; miejsce: Ivalo w Finlandii i lodowisko Montpelier w Mireval we Francji; nr raportu 76244609