Zimowa opona gwarantująca perfekcyjne własności trakcyjne na śniegu
- Krótsza droga hamowania na śniegu
- niezwykle dobra przyczepność na zimowych drogach
- Lepsza sterowność
- Wysoka niepodatność na zjawisko aquaplaningu
Lepsza sterowność
technologia 3D BIS® opracowana przez markę Goodyear poprawia prowadzenie w nieprzewidywalnych zimowych warunkach — na drogach suchych, mokrych, pokrytych lodem, śniegiem lub błotem pośniegowym. Zoptymalizowany kształt opony zwiększa powierzchnię jej styku z podłożem, udoskonaloną kontrolę na śliskiej nawierzchni. Dzięki rowkom bieżnika w kształcie litery V UltraGrip 8 dobrze zachowuje się na drodze mimo postępującego zużycia.
Krótsza droga hamowania na śniegu
Korzystaj z bardziej skutecznego hamowania w krytycznych sytuacjach dzięki technologii 3D-BIS® opracowanej poprzez Goodyear. Układ wzajemnie blokujących się klocków bieżnika gwarantuje odległość hamowania na śniegu krótszą o 1 metr w porównaniu ze średnim skutkiem osiąganym poprzez zimowe opony innych producentów.*
Wysoka niepodatność na aquaplaning
Opona UltraGrip 8 obniża ryzyko aquaplaningu na drogach pokrytych deszczem albo błotem pośniegowym. Dwa warianty rowków w profilu litery V — jedne odpowiedzialne za odprowadzanie wody, drugie za przyczepność na śniegu — dobrą kontrolę prowadzenia podczas deszczu i odwilży. W teście porównawczym z konkurencyjnymi oponami UltraGrip 8 wykazała się 16% lepszą opornością na aquaplaning na krętych drogach. ** W porównaniu z wynikami dwóch czołowych konkurentów. Testy stworzone poprzez instytut TÜV SÜD Automotive w grudniu 2010 r. Wymiar opony: 205/55R16 91H samochód testowy: VW Golf VI miejsce: Ivalo w Finlandii oraz lodowisko Montpelier w Mireval we Francji nr raportu 76244609
bardzo dobra przyczepność na zimowych drogach
Ciesz się pewną przyczepnością przy każdej chłodnej pogodzie. Zimowa mieszanka zastosowana w bieżniku gwarantuje solidne trzymanie drogi w temperaturach poniżej 7 °C. Ponadto jest wytrzymała na ścieranie, dzięki temu opona posłuży poprzez mnóstwo sezonów.
* Opona UltraGrip 8 wymagała o 3% krótszej drogi hamowania w porównaniu ze średnimi wynikami dwóch czołowych konkurentów. Droga hamowania na śniegu z 50km/h do 5 km/h, mierzona przez TÜV SÜD Automotive w grudniu 2010 r. Wymiar opon 205/55R16 91H, samochód testowy: Golf VI lokalizacja: Ivalo (Finlandia) raport nr 76244609 ** W porównaniu z wynikami dwóch czołowych konkurentów. Testy wytworzone przez instytut TÜV SÜD Automotive w grudniu 2010 r. Rozmiar opony: 205/55R16 91H samochód testowy: VW Golf VI miejsce: Ivalo w Finlandii i lodowisko Montpelier w Mireval we Francji nr raportu 76244609