W oponie Winter RW06 użyto mieszankę krzemionkową pomagającą zachować stabilność nie tylko na zaśnieżonych i oblodzonych drogach,na dodatek na grząskich nawierzchniach. Najnowocześniejsze łączniki stabilizują geometrię na zaśnieżonych i oblodzonych drogach i maksymalizują osiągi prowadzenia.
właściwości Wzór bieżnikaŚrodkowy rowek prosty i 2 rowki półzygzakowate
budowa oparta na 3 rowkach głównych zapewniających bezpieczeństwo na mokrych drogach. Opona ta pozostała zaprojektowana z myślą o uniemożliwianiu akwaplanacji, a także poprawianiu przyczepności na śniegu poprzez użycie prostego rowka na środku oraz rowków zygzakowatych na bokach.
zastosowanie łącznika o nowym profilu
całkowicie nowy typ łącznika wzdłuż ściany bloków na barku wspomaga jakość prowadzenia na wyjątkowo suchych nawierzchniach, a także przyczepność na lodzie i śniegu. Przez dodanie nacięć na kolumnie barku gwarantuje świetne osiągi na śniegu, choćby gdy bieżnik zetrze się do połowy.
Środkowy rowek prosty, a także 2 rowki półzygzakowate
kompozycja oparta na 3 rowkach głównych zapewniających bezpieczeństwo na mokrych drogach. Opona ta została zaprojektowana z myślą o uniemożliwianiu akwaplanacji oraz udoskonalaniu przyczepności na śniegu przez zastosowanie prostego rowka na środku oraz rowków zygzakowatych na bokach.
użycie łącznika o nowym profilu
w całości nowy rodzaj łącznika wzdłuż ściany bloków na barku wspomaga jakość prowadzenia na nad wyraz suchych nawierzchniach i przyczepność na lodzie i śniegu. Przez dodanie nacięć na kolumnie barku zapewnia idealne osiągi na śniegu, nawet gdy bieżnik zetrze się do połowy.
Układ krzyżowy bloków
poprzez skrzyżowanie i połączenie bloków bieżnika zapewnione pozostało bezpieczeństwo zbieżności i obszerna siła hamowania na oblodzonych drogach.
Rowek klifowy
Rowek klifowy maksymalizuje efekt krawędziowy na śniegu na ścianie rowka.
obszerne pasy stalowe o znacznej wytrzymałości
Poprawiona wytrzymałość bieżnika zapewniająca udoskonaloną sterowność i odporność na zużycie.
kompozycja stopki o wysokiej wytrzymałości
Maksymalna sterowność, stabilność przy sporych szybkościach i odporność.