Menu
+Zamknij

Nokian WR A4 215/45 R17 91 V

Opony zimowe

Opis

Nowa opona Nokian WR A4 – Zapomnij o prognozach

Poprawiona przyczepność w warunkach zimowych na suchej, mokrej i zaśnieżonej nawierzchni dzięki technice Functional Performance Siping

szczególnie zrównoważone i wyważone zachowanie przy pokaźnych prędkościach

Najwyższy komfort

Najważniejsze innowacje:

Functional Performance Siping. ulepszona przyczepność zimą, obszerniejsza precyzja kierowania. Każdy blok i każda lamela w stylowym wzorze bieżnika ma dokładny zarys i precyzyjnie zdefiniowaną rolę, co przekłada się na wyśmienitą przyczepność i doskonałe prowadzenie. Nieelastyczny bark zewnętrzny, układ lameli Centipede Siping w części centralnej i dopasowanie lameli do obszaru opony stanowią kontrolowane połączenie, które pozwala oponie Nokian WR A4 bezpiecznie i wygodnie toczyć się w najróżniejszych warunkach zimowych występujących w Europie Środkowej.

Układ lameli Centipede Siping. Najwyższa przyczepność na śniegu, precyzja prowadzenia. Obszar centralny jest zdominowany przez potężne podłużne żebro, składające się z bloków bieżnika z postrzępionymi lamelami, które przypominają ślady pozostawiane poprzez stonogę. Naprzemienny, trójwymiarowy układ lameli Centipede Siping proponuje największą powierzchnię styku i jest w pełni sprawny przy rozmaitym skręcie kół, rozszerzając przyczepność na śniegu (także topniejącym), oraz pozwala zachować pokaźniejszą kontrolę.

Mieszanka gumowa Performance Traction Silica. Dobra przyczepność, znakomita odporność na ścieranie, niskie zużycie paliwa. Mieszanka gumowa, która mieści kauczuk naturalny, krzemionkę i olej rzepakowy „canola", zagwarantuje idealną przyczepność w warunkach zimowych. Ta najnowocześniejsza mieszanka udoskonala stabilność podczas jazdy i trwałość opony. Olej rzepakowy „canola" zapewnia odporność na rozerwanie. Dzięki niej opona jest istotnie wytrzymała na zużycie, uderzenia i przebicie. Wysoka zawartość kauczuku naturalnego i oleju rzepakowego zagwarantuje wspaniałą przyczepność w warunkach zimowych. Co ważne, opony zachowują wzorowe atrybuty niezależnie od temperatury i przebiegu. Skrajnie niskie opory toczenia oznaczają niskie zużycie paliwa.

Groove Lifts. Nadzwyczajne prowadzenie. Bloki bieżnika na barkach opony są podparte stromymi wypornikami rowków, które rozszerzają sztywność i ulepszają prowadzenie.

Snow Claws. Dobra przyczepność na śniegu. Chwytaki śniegowe Snow Claws pozostały ukształtowane na podłużnych rowkach bloków bieżnika w celu zapewnienia tak nad wyraz koniecznej przyczepności na drogach w zimie. Gwarantują one za każdym razem dobrą przyczepność na sypkim śniegu i miękkim gruncie.

technologia Nokian Tyres Coanda. produktywna ochrona przed aquaplaningiem. Odkształcona forma bloków bieżnika o profilu rampy na wewnętrznym i zewnętrznym barku opony kieruje i przyspiesza przepływ strumienia wody z rowków podłużnych do poprzecznych. Genialna niepodatność na zjawisko aquaplaningu zostaje zachowana choćby pomimo stopniowego zużywania się opony.

technika Silent Sidewall. większy komfort podczas jazdy. Specjalnie opracowana mieszanka gumy pomiędzy ścianą boczną a bieżnikiem energicznie filtruje dźwięki i wibracje spowodowane kontaktem z nawierzchnią i zapobiega przedostawaniu się irytujących dla ludzkiego ucha fal dźwiękowych przez ścianę boczną do kabiny samochodu.

Specjalna mieszanka gumowa Clinch. Wyższa trwałość, niższy hałas toczenia. Mieszanka gumy przylega do obrzeża obręczy, rozszerzając solidność okolic stopki. Ta innowacja równie skutecznie ogranicza hałas wewnątrz pojazdu, ponieważ tłumi drgania pochodzące od korpusu opony, uniemożliwiając ich przechodzeniu najpierw do wnętrza opony, a następnie do pojazdu.

Polerowane rowki. Bezpieczeństwo i elegancja. Polerowane, podłużne i poprzeczne rowki ułatwiają usuwanie śniegu i błota pośniegowego.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.