Nokian WR SUV 4 225/60R17 103H opona zimowa terenowa SUV
etykieta ( C, C, 2)), 72dB )
DOT(2020)
Nowa opona Nokian WR SUV 4 nieprzeciętnie sprawdza się w każdych warunkach zimowych: dobrze sobie radzi na śniegu, błocie pośniegowym i mokrych drogach.
Jest jeszcze ekonomiczna: opór toczenia jest znacznie mniejszy niżeli w poprzednich modelach, co przekłada się na niższe zużycie paliwa.
technologia aramidowa chroni oponę przed standardowymi uszkodzeniami ścian bocznych.
Kluczowe zalety;
Jaki rodzaj samochodu?
Do pokaźnych i potężnych SUV-ów, a także crossoverów.
Jaki sposób użytkowania?
Do jazdy na prędkich autostradach, zatłoczonych ulicach miast albo po malowniczych alpejskich drogach!
dostępne są kategorie prędkości H (210 km/h), V (240 km/h) i W (270 km/h), a kompleksowy wybór opon obejmuje 57 wersji przeznaczonych do obręczy od 16 do 21 cali.
Jaki rodzaj klienta?
Klient lubiący staranne atrybuty jezdne i nieprzeciętną przyczepność na ośnieżonych, mokrych i błotnistych nawierzchniach, który nie chce rezygnować z oszczędności paliwa.
Kierunkowy wzór bieżnika zagwarantuje odczucie jednostajnej jazdy, a także bezpieczne właściwości pod względem aquaplaningu i poślizgu na błocie pośniegowym. Specjalnie zaprojektowane lamele usztywniają oponę, udoskonalając parametry jezdne na mokrych i suchych drogach. Twarda zimowa mieszanka do samochodów rodzaju SUV bezawaryjnie reaguje na wzrost i spadek temperatur w zimie.
Chwytaki śniegowe zaprojektowane na podłużnych i ukośnych rowkach bloków bieżnika wyjątkową przyczepność zimą.
Chwytaki śniegowe skutecznie trzymają się powierzchni w trakcie jazdy w miękkim śniegu i na innych miękkich nawierzchniach, gwarantując wysoką przyczepność na śniegu i lodzie.
Błoto i woda prosto i efektywnie spływają z gładkich i polerowanych głównych rowków.
istotnie trwała i odporna na przebicia mieszanka ściany bocznej gromadzi wyjątkowo potężne włókna aramidowe. Taki sam materiał używa się w przemyśle lotniczym i obronnym.
Włókna aramidowe usztywniają i wzmacniają gumę ścianki bocznej opony, dzięki temu jest wielokrotnie bardziej oporna na uderzenia i nacisk na felgę