Nokian WR SUV 4 235/60R18 107V opona zimowa terenowa SUV
etykieta ( C, C, B, 72dB )
DOT(4121)
Nowa opona Nokian WR SUV 4 nieprzeciętnie sprawdza się w każdych warunkach zimowych: korzystnie sobie radzi na śniegu, błocie pośniegowym i mokrych drogach.
Jest jeszcze ekonomiczna: opór toczenia jest widocznie mniejszy aniżeli w poprzednich modelach, co przekłada się na niższe zużycie paliwa.
technika aramidowa chroni oponę przed charakterystycznymi uszkodzeniami ścian bocznych.
Jaki typ samochodu?
Do sporych i potężnych SUV-ów, a także crossoverów.
Jaki sposób stosowania?
Do jazdy na szybkich autostradach, zatłoczonych ulicach miast lub po malowniczych alpejskich drogach!
dostępne są kategorie prędkości H (210 km/h), V (240 km/h) i W (270 km/h), a kompleksowy dobór opon obejmuje 57 wersji dedykowanych do obręczy od 16 do 21 cali.
Jaki rodzaj klienta?
Klient lubiący dokładne właściwości jezdne i znakomitą przyczepność na ośnieżonych, mokrych i błotnistych nawierzchniach, który nie chce rezygnować z oszczędności paliwa.
Kierunkowy wzór bieżnika zapewnia odczucie zrównoważonej jazdy i bezpieczne właściwości pod względem aquaplaningu i poślizgu na błocie pośniegowym. Specjalnie zaprojektowane lamele usztywniają oponę, polepszając cechy jezdne na mokrych i suchych drogach. Twarda zimowa mieszanka do samochodów rodzaju SUV niezawodnie reaguje na wzrost i spadek temperatur w zimie.
Chwytaki śniegowe zaprojektowane na podłużnych i ukośnych rowkach bloków bieżnika wyjątkową przyczepność zimą.
Chwytaki śniegowe efektywnie trzymają się powierzchni podczas jazdy w miękkim śniegu i na innych miękkich nawierzchniach, gwarantując wysoką przyczepność na śniegu i lodzie.
Błoto i woda z łatwością i wydajnie spływają z gładkich i polerowanych głównych rowków.
istotnie trwała i niepodatna na przebicia mieszanka ściany bocznej gromadzi stanowczo mocne włókna aramidowe. Taki sam materiał używa się w przemyśle lotniczym i obronnym.
Włókna aramidowe usztywniają i wzmacniają gumę ścianki bocznej opony, dzięki czemu jest wielokrotnie bardziej niepodatna na uderzenia i nacisk na felgę.
Bieżnik opony wyposażony jest w opatentowany poprzez Nokian Tyres wskaźnik zużycia bieżnika (DSI) poprawiający bezpieczeństwo jazdy zimą. Cyfry na centralnym żebrze opony wskazują głębokość głównych rowków w milimetrach. Cyfry znikają wraz z postępującym zużyciem opony.
Symbol płatka śniegu, czyli zimowy wskaźnik bezpieczeństwa jazdy (WSI) pozostaje widoczny dopóki głębokość rowków nie osiągnie granicznej wartości 4 mm. Gdy symbol ulegnie starciu, ryzyko aquaplaningu na błocie pośniegowym wyraźnie wzrasta i kierowca w trosce o bezpieczeństwo jazdy powinien kupić świeże opony zimowe.
rozszerzone bezpieczeństwo i komfort: Pole informacyjne