Opony cechuje nieprzeciętna sterowalność i wyśmienite hamowanie w zimowych warunkach.
Nowa opona zimowa dla aut osobowych i SUV. Gwarantuje świetną sterowalność i idealne parametry hamowania na każdym typu nawierzchni. Umożliwia szybką i bezpieczną jazdę w zimowych warunkach.
ROWKI WZDŁUŻNE I POPRZECZNE O zróżnicowanYCH KĄTACH;
Poprawa stabilności pojazdu w trakcie takich manewrów jak skręcanie i wychodzenie z poślizgu.
obfite ROWKI SKOŚNE;
świetny drenaż na śniegu, błocie i mokrej nawierzchni. Ochrona przed aquaplanningiem dzięki rozwiązaniu See-Through – rowków biegnących poprzez całą szerokość opony.
OPTYMALNY POZIOM SZTYWNOŚCI;
Poprawa osiągów na sniegu i lodzie dzięki maksymalizacji powierzchni styku. Zmaksymalizowany efekt krawędziowania bez utraty sztywności bloków bieżnika. Dwa warianty lamelek optymalny poziom sztywności.
MIKROLAMELKI;
słuszne osiągi na śniegu i lodzie już od samego początku użytkowania opony.
MAKSYMALNA ilość KRAWĘDZI I trafnY STOSUNEK ROWKÓW I WYPUSTEK BIEŻNIKA;
Poprawa przyczepności i trakcji na nawierzchniach pokrytych śniegiem i lodem, dzięki zmaksymalizowanemu efektowi krawędziowania. W zależności od wymiaru, ilość krawędzi wzrosła przeciętnie o 26% w porównaniu do V902. Stosowny stosunek rowków i wypustek bieżnika pozostał osiągnięty dzięki nowej, 72-stopniowej konstrukcji, poprawiającej pewność prowadzenia jednocześnie na suchym śniegu, jak i na błocie pośniegowym.
NOWY PROFIL;
Zmaksymalizowana powierzchnia styku poprawia przyczepność na śniegu i lodzie. Długa i wąska strefa styku poprawia trakcję na ośnieżonej nawierzchni i zagwarantuje dobre zachowanie opony w kontakcie z wodą.
MIESZANKA OBUDOWANA KRZEMIONKĄ;
Obudowana krzemionką mieszanka zagwarantuje genialne osiągi w szerszym zakresie temperatur oraz mniejsze zużycie paliwa dzięki niskim oporom toczenia.
OLEJEK POMARAŃCZOWY;
udoskonala miękkość opony, rozszerzając jej powierzchnię kontaktu z nawierzchnią. Polepsza osiągu równocześnie na suchej, jak i mokrej nawierzchni.