Menu
Zamknij

Shimano Deore FH-M6000 Piasta 8/9/10s szary/czarny 32 otworów 2018 Piasty miejskie i trekkingowe

Piasty kół

Opis

Piasta tylna z grupy FH-M6000

Piasta Shimano FH-M6000 jest bardzo popularną i wszechstronną konstrukcją.

Wybierana jest nie tylko do wielu różnych typów rowerów lecz także i stylów jazdy od cross country do trailu.

przeznaczona jest do współpracy z hamulcami tarczowymi w standardzie mocowania tarczy CenterLock lecz może byćużywana w rowerach z hamulcami typu V-Brake.

Jej bębenek współpracuje z kasetami 8, 9 i 10-cio rzędowymi.

Dla zmniejszenia wagi i poprawienia trwałości korpus piasty pozostał stworzony z anodowanego aluminium.

ma ona na dodatek wysokiej klasy łożyska kulkowo – stożkowe zabezpieczone uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowymi,

a dzięki zaimplementowaniu tulei z wewnętrznym smarowaniem łożyska pracują bardzo lekko i płynnie w każdych warunkach.

Piasta wyekwipowana jest w lekki i konkretny zacisk, który pozwala na prędki montaż / demontaż koła bez wykorzystania narzędzi.

Najważniejsze atrybuty towaru:

Producent: Shimano

Grupa osprzętu: Deore

Model: FH-M6000

dopasowana do kaset: 8,9 i 10-cio rzędowych

Łożyska: wysokiej klasy kulkowo - stożkowe

Uszczelnienia: labiryntowo - kontaktowe

Smarowanie: wewnętrzna tuleja smarująca

Korpus: aluminium anodowane

Zacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowa

Szerokość montażowa: 135 mm

Długość zacisku: 173 mm

standard mocowania tarczy: CenterLock
ilość otworów na szprychy: 32
Średnica osi: 10 mm
Kolor: czarny
Waga: 365 g + zacisk 65 g

zastosowane technologie Shimano:

ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE

(Cup & Con bearing)

Łożyska kulkowo - stożkowe charakteryzują się więszą wytrzymałością aniżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki produktywniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego wynikiem są genialnie płynne obroty i dłuższa żywotność.

TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM

(Internal Grease Sleeve)

Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring oraz tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru oraz przedłużyć żywotność.

LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE

(Labyrinth & Contact Sealing)

Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się w środku piasty chronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, ograniczając potrzebę konserwacji, jak rownież zapewniając dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania przez dłuższy czas, nawet w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.

SYSTEM MOCOWANIA TARCZY CENTER LOCK

(Center Lock)

System mocowania tarczy CENTER LOCK usprawnia montaż tarczy przy użyciu wypustkowego mocowania, a także pierścienia blokującego. System mocowania z pierścieniem blokującym redukuje czas pracy przy rowerze poprzez skrócenie czasu poświęconego na montaż i demontaż. Na dodatek, bezpieczne mocowanie poprzez wypusty zwiększa precyzję i sztywność jednocześnie udoskonalając produktywność hamowania.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.