Menu
Zamknij

Shimano Deore MTB HB-M6000 Piasta czarny 32 otworów 2018 Piasty MTB

Piasty kół

Opis

Piasta przednia HB-M6000

Piasta Shimano HB-M6000 jest bardzo popularną i wszechstronną konstrukcją.

Wybierana jest nie tylko do wielu różnorodnych typów rowerów ale także i stylów jazdy od cross country do trailu.

asygnowana jest do współpracy z hamulcami tarczowymi w standardzie mocowania tarczy CenterLock.

Piasta dodatkowo współpracuje z rowerami mającymi hamulce rodzaju V-Brake.

Dla zmniejszenia wagi i poprawienia trwałości korpus piasty został wytwarzany z anodowanego aluminium.

ma ona w dodatku wysokiej klasy łożyska kulkowo – stożkowe zabezpieczone uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowymi,

a dzięki zastosowaniu tulei z wewnętrznym smarowaniem łożyska pracują nad wyraz lekko i płynnie w każdych warunkach.

Piasta zaopatrzona jest w lekki i solidny zacisk, który umożliwia szybki montaż / demontaż koła bez zastosowania narzędzi.

Najważniejsze cechy towaru:

Producent: Shimano

Grupa osprzętu: Deore

Model: HB-M6000

Łożyska: wysokiej klasy kulkowo - stożkowe

Uszczelnienia: labiryntowo - kontaktowe

Smarowanie: wewnętrzna tuleja smarująca

Korpus: aluminium anodowane

Zacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowa

Szerokość montażowa: 100 mm

kanon mocowania tarczy: CenterLock
ilość otworów na szprychy: 32
Średnica osi: 9 mm
Kolor: czarny
Waga: 180 g + zacisk 60 g

użyte technologie Shimano:

ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE

(Cup & Con bearing)

Łożyska kulkowo - stożkowe charakteryzują się więszą wytrzymałością niżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki skuteczniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego rezultatem są znakomicie płynne obroty i dłuższa żywotność.

TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM

(Internal Grease Sleeve)

Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring oraz tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru i przedłużyć żywotność.

LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE

(Labyrinth & Contact Sealing)

Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się w środku piasty bronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, obniżając potrzebę konserwacji, jak rownież zapewniając dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania poprzez dłuższy czas, nawet w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.

SYSTEM MOCOWANIA TARCZY CENTER LOCK

(Center Lock)

System mocowania tarczy CENTER LOCK ułatwia montaż tarczy przy użyciu wypustkowego mocowania oraz pierścienia blokującego. System mocowania z pierścieniem blokującym redukuje czas pracy przy rowerze przez skrócenie czasu poświęconego na montaż i demontaż. Na dodatek, bezpieczne mocowanie przez wypusty zwiększa precyzję i sztywność jednocześnie poprawiając efektywność hamowania.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.