Menu
Zamknij

Pompa wody MOPAR Jeep Grand Cherokee STR-8 6,1 V8

Pompy wody

Opis

Oryginalna MOPAR pompa płynu chłodzącego silnik z uszczelką do samochodu Jeep Grand Cherokee SRT-8 6,1 V8 2006-2010 cena za 1 sztStock Code K04792838AB; 04792838AA; 4792838AB; 4792838AA; 43543; 120-7150; 58-645; WP-9377; QPW12; 99186Manufacturer Mopar Mopar produkuje jedne z najistotniej bezawaryjnych części i akcesoriów do pojazdów dostępnych na rynku!Zachowaj swój pojazd w jak najlepszym stanie, używając tylko oryginalnych części OEM Mopar.Od ponad 75 lat Mopar jest jedną z najlepiej rozpoznawanych na rynku marek oryginalnych części zamiennych i akcesoriów. Mopar (skrót od MOtor PARts) – producent proponująca części zamienne dla wszystkich amerykańskich marek Jeep Chrysler Dodge Plymouth RAMJej cele obejmują: projektowanie części zamiennych niezbędnych do serwisowania pojazdów, wprowadzanie nowych akcesoriów,by powiększać nie tylko sprzedaż, ale także satysfakcję i lojalność kupujących. Części zamienne Mopar projektowane są przez te same zespoły inżynierów,którzy pracują nad samochodami Grupy, dlatego Mopar jest jedyną marką, która może zaoferować klientom oryginalne części zamienne o wysokiej jakości..Układ chłodzenia pełni wyjątkowo ważną rolę.W lecie układ chłodniczy zabezpiecza silnik przed przegrzaniem. Zimą – zagwarantuje trafną temperaturę pracy, ogrzewa przedział pasażerski samochodu i podgrzewa niektóre elementy wyposażenia dopełniającego – takie jak na przykład reduktor w instalacji gazowej. Bezustanny obieg cieczy chłodzącej wymusza pompa cieczy. Problemem są przeważnie wycieki płynu spod uszczelnień pompy albo głośna praca jej ułożyskowania. Obu przypadków nie wolno lekceważyć, ale też nie oznaczają gwałtownej przerwy w podróży. Po prostu – w miarę możliwości trzeba je jak najszybciej wyeliminować wymieniając pompę na nową. Ubytki płynu kończą się przegrzaniem układu a hałas łożysk - zatarciem pompy co może prowadzić do zerwania paska który ją napędza. Instrukcja konstrukcji pompy cieczy chłodzącej.UWAGA!Pompy cieczy chłodzącej powinny być montowane jedynie w wyspecjalizowanych zakładach!Nie obracać kołem pasowym nowej pompy! Obracanie kołem lub wirnikiem na sucho może uszkodzić mechanicznie uszczelniacz pompy co powoduje wyciek płynu.1. Przed wymontowaniem starej pompy przepłukać układ chłodzenia w celu usunięcia zabrudzeń i ewentualnie innych składników obecnych w układzie (istniejące zanieczyszczenia w płynie chłodniczym mogą spowodować mechaniczne uszkodzenie pompy wodnej).2. Po wystygnięciu silnika wypuścić płyn z układu chłodzenia.3. Wymontować starą pompę oraz skrupulatnie wyczyścić powierzchnię mocowania pompy z pozostałości starej uszczelki i innych zanieczyszczeń.4. Założyć nową uszczelkę na nową pompę.5. Zamontować nową pompę dokręcając śruby po przekątnej momentem przykręcania zgodnym z instrukcją producenta samochodu.6. Założyć pasek i napiąć go zgodnie z zaleceniami producenta samochodu (niewłaściwe napięcia pasa może spowodować zniszczenie pompy wodnej).7. Napełnić układ chłodniczy płynem zgodnie z zaleceniami producenta samochodu.8. Odpowietrzyć układ chłodzenia aby zapewnić pełne wypełnienie chłodnicy, pompy wodnej i silnika płynem chłodniczym.9. Sprawdzić ponownie napięcie pasa napędzającego pompę. Upewnić się że jest właściwy poziom płynu....

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.