Menu
Zamknij

Pompa wody Motorcraft Ford F-150 F150 3,7 / 3,5 V6 PW575

Pompy wody

Opis

Oryginalna polecana przez Ford Motor Company pompa wody marki Motorcraft ® do samochodu FordF-150 3,5 V6 2015-2017 - VIN:8F-150 3,5 V6 Turbo 2015-2018 - VIN:GF-150 3,7 V6 2011-2014 - VIN:M,R wartość za 1 szt Stock Code BL3Z 8501-C; BR3Z 8501-N; BR3Z 8501-K; BL3Z 8501-A; ER3Z 8501-C; BR3Z-8501-G; BR3Z8501GManufacturer Motorcraft Pompa płynu chłodzącego silnik zalecana poprzez Ford Motor Company dla spełnienia wymogów gwarancyjnych Nazwa Motorcraft ® oznacza jakość, wydajność, bezusterkowość i pewność.

Wszystko to można znaleźć w każdym produkcie firmy Motorcraft ®. Linia części Motorcraft ® stworzona jest z zachowaniem najwyższych standardów jakości surowca i wykonania przy wsparciu Ford Motor Company do pojazdów Ford, Lincoln, a także Mercury.

Uruchomiony przez Ford Motor Company w 1972 r. Motorcraft ® jest najbardziej zaufanym producentem części zamiennych do pojazdów firmy Ford, Mercury i Lincoln.Części Motorcraft ® wykonane są zgodnie z surowymi specyfikacjami, a także przeszły pokaźne badania laboratoryjne i drogowe, cechują się jakością OEM i zostały zaprojektowane tak, by zmaksymalizować wydajność modeli Ford, Lincoln i Mercury.Zalecane poprzez Ford Motor Company, części Motorcraft ® to kompleksowy serwis dla Twoich potrzeb motoryzacyjnych.

Układ chłodzenia pełni stanowczo ważną rolę.W lecie układ chłodniczy zabezpiecza silnik przed przegrzaniem. Zimą – zagwarantuje trafną temperaturę pracy, ogrzewa przedział pasażerski samochodu i podgrzewa niektóre komponenty wyposażenia dodatkowego – takie jak na przykład reduktor w instalacji gazowej.

nieprzerwany obieg cieczy chłodzącej wymusza pompa cieczy. Problemem są typowo wycieki płynu spod uszczelnień pompy albo głośna praca jej ułożyskowania. Obu przypadków nie wolno lekceważyć, lecz też nie oznaczają gwałtownej przerwy w podróży.

Po prostu – w miarę możliwości trzeba je jak najszybciej zlikwidować wymieniając pompę na nową. Ubytki płynu kończą się przegrzaniem układu a hałas łożysk - zatarciem pompy co może prowadzić do zerwania paska który ją napędza.

Instrukcja konstrukcji pompy cieczy chłodzącej.UWAGA!Pompy cieczy chłodzącej powinny być montowane wyłącznie w wyspecjalizowanych zakładach!Nie obracać kołem pasowym nowej pompy! Obracanie kołem albo wirnikiem na sucho może uszkodzić mechanicznie uszczelniacz pompy co powoduje wyciek płynu.1.

Przed wymontowaniem starej pompy przepłukać układ chłodzenia w celu usunięcia zabrudzeń i ewentualnie innych elementów obecnych w układzie (istniejące skażenia w płynie chłodniczym mogą spowodować mechaniczne uszkodzenie pompy wodnej).2.

Po wystygnięciu silnika wypuścić płyn z układu chłodzenia.3. Wymontować starą pompę oraz starannie wyczyścić powierzchnię mocowania pompy z pozostałości starej uszczelki i innych skażeń.4. Założyć nową uszczelkę na nową pompę.5.

Zamontować nową pompę dokręcając śruby po przekątnej momentem dokręcania zgodnym z instrukcją producenta samochodu.6. Założyć pasek i napiąć go zgodnie z zaleceniami producenta samochodu (niewłaściwe napięcia pasa może spowodować uszkodzenie pompy wodnej).7.

Napełnić układ chłodniczy płynem zgodnie z zaleceniami producenta samochodu.8. Odpowietrzyć układ chłodzenia by zapewnić pełne wypełnienie chłodnicy, pompy wodnej i silnika płynem chłodniczym.9. Sprawdzić ponownie napięcie pasa napędzającego pompę.

Upewnić się że jest właściwy poziom płynu....

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.