Menu
Zamknij

Ceramizer CS do silnika benzyna/diesel

Pozostałe oleje, smary i płyny samochodowe

Opis

CERAMIZER DO SILNIKÓW CZTEROSUWOWYCH BENZYNOWYCH,DIESLA, LPG, CNG, BIO (CS)

Korzyści:
  1. zmniejsza zużycie oleju (tzw. Branie oleju, spalanie oleju).
  2. obniża zużycie paliwa od 3 do 15 %.
  3. Wycisza i wyrównuje pracę silnika, udoskonala dynamikę auta.
  4. Wyrównuje ciśnienia sprężania w cylindrach.
  5. Regeneruje powierzchnie tarcia.
  6. usprawnia rozruch zimnego silnika.
  7. Pozwala w wielu przypadkach uniknąć kosztownych napraw silnika, zabezpiecza silnik przed zużyciem (zwłaszcza w jednostkach mocno eksploatowanych).
  8. Regeneruje powierzchnie tarcia w trakcie eksploatacji, bez demontażu obrabianego zespołu. Skuteczna solidność odbudowanej powierzchni na około 70 000 km przebiegu.
  9. rozszerza trwałość metalowych powierzchni tarcia, choćby 5-cio krotnie.
  10. Zastępuje w większości przypadków naprawy, ograniczając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z klasycznym remontem.
  11. Niski współczynnik tarcia poniżej 0,02 tj. 10-cio krotnie mniej niż przy styku "stal-stal".
  12. Wydłuża o min. 50% przebiegi między wymianami oleju silnikowego.
  13. w przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona powłoka ceramiczno-metalowa zezwala na kontynuację jazdy choćby ponad 500 km (dowodem na to są testy jazdy bez oleju)
  14. Zabezpiecza podzespoły przed korozją i zadziornymi substancjami chemicznymi (ważne w sytuacji gdy stosowany olej silnikowy, paliwo może mieć niską jakość).
  15. ogranicza emisje toksycznych składników spalin.
  16. zmniejsza niebezpieczeństwo blokady pierścieni tłokowych.
  17. Utwardza i podnosi niepodatność na zużycie trących się powierzchni, choćby 10-cio krotnie. Mikrotwardość - 4000-4500 MPa (400 - 450 kG/mm2 ) (dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm2 ). Trwałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kg/mm2 ).
  18. broni środowisko naturalne.
  19. Preparat można stosować do dowolnych sprzętów (w dodatku przemysłowych) po wcześniejszej konsultacji z producentem Ceramizerów®.


Procesy regeneracji i tworzenia warstwy ceramicznej odbywają się w trakcie normalnej eksploatacji i bez demontażu jednostki napędowej.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.