Charakterystyka towaru:
- Największa efektywność usuwania materiału i skrawania w tej klasie narzędzi, na jednym cyklu ładowania akumulatora,
- istotnie wytrzymały i korzystnie znoszący obciążenia silnik czterobiegunowy zagwarantuje urządzeniu długą żywotność,
- Zwarta kompozycja i niewielki ciężar ( jedynie 2,3 kg) zapewniają komfort pracy, także w miejscach trudno dostępnych oraz przy pracach wymagających trzymania narzędzia nad głową,
- progresywne akumulatory COOLpack adekwatne odprowadzanie ciepła, wydłużając żywotność nawet o 100 % (por. Akumulatory litowo-jonowe bez technice COOLpack),
- System elektronicznej ochrony ogniw ECP (Electronic Cell Protection): broni akumulator przed przeciążeniem, przegrzaniem i całkowitym rozładowaniem ogniw,
- Elektroniczna ochrona silnika (EMP; Electronic Motor Protection) chroni silnik przed przeciążeniem, gwarantując urządzeniu długą żywotność,
- ergonomiczny wskaźnik stanu naładowania akumulatora: zawiadamia użytkownika o dostępnych rezerwach energii,
- Głowica przekładni obracana w skokach co 90 stopni,
- Uchwyt boczny przykręcany z prawej lub lewej strony,
- Osłona zabezpieczona przed obracaniem się – prędkie i przystępne przestawianie osłony, bezawaryjna ochrona użytkownika,
- Brak efektu pamięci: akumulator można doładować w dowolnej chwili, nie ryzykując uszkodzenia ogniw.
- 2 akumulatory Li-Ion 4,0 Ah (nr. 1 600 Z00 038),
- L-BOXX 136 (nr. 2 608 438 692),
- Osłona (nr. 1 619 P06 548),
- Rękojeść dodatkowa (nr. 2 602 025 171),
- Szybka ładowarka AL 1860 CV (nr. 2 607 225 322),
- Wkład do L-BOXX, na urządzenie i ładowarkę (nr. 2 608 438 098).
- pojemność akumulatora: 4 Ah,
- szybkość obrotowa bez obciążenia: 10.000 min-1,
- Napięcie akumulatora: 18 V,
- Ciężar włącznie z akumulatorem: 2,3 kg,
- Narzędzia:
- Średnica tarczy ściernej/tnącej: 125 mm,
- Średnica gumowego talerza szlifierskiego: 125 mm.
- Szlifowanie papierem ściernym:
- Wartość emisji drgań ah: 2.5 m/s²,
- Błąd pomiaru K: 1.5 m/s².
- Szlifowanie powierzchniowe (ścieranie):
- Wartość emisji drgań ah: 6.0 m/s²,
- Błąd pomiaru K: 1.5 m/s².