Prezentowany model może być uruchamiany na dwa sposoby: ręcznie za pośrednictwem startera albo „z kluczyka" za pomocą elektrycznego rozrusznika. Silnik występuje w wersji z wałkiem zdawczym: 25 mm
Użytkownicy cenią ten silnik za jego bezawaryjność oraz cichą pracę. Zjednuje on sobie podziw jeszcze tym, iż można go wykorzystać jako zamiennik do silników firm: Pezal, Loncin, Honda, Briggs & Stratton, Robin Subaru, Holida, Kipor, Zipper, Kaltmann.
Ten model silnika znalazł obfite użycie w maszynach i urządzeniach stosowanych w domach, takich jak: agregaty prądotwórcze, myjki ciśnieniowe, odśnieżarki czy rożnego typu motopompy. Silniki Lifan bywają także użytkowane przez straż pożarną, właśnie do zasilania motopomp. Silnik 17KM GX460 nadzwyczajnie sprawdza się także w gokartach, wyciągarkach i rębakach.
przystępne wałki 25mm
- silnik - jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzem
- pojemność silnika - 460cm o mocy 17 KM (13,1 kW) / 3,600 rpm
- rozruch silnika - ręczny, elektryczny - kluczyk
- paliwo - benzyna bezołowiowa
- objętość baku - 6,5L
- masa netto - 40 kg
- średnica wałka - 25mm
- silnik: jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzem
- pojemność silnika: 420cm o mocy 15 KM (11,7 kW) / 3,600 rpm
- rozruch silnika: ręczny
- paliwo: benzyna bezołowiowa
- masa netto: 35 kg